• borgus Vimla 2.0

    @Lina-Åkerlind


    Det verkar dessvärre som att det är detta vi kunder har att vänta oss nu för tiden. Det är nog bara tipspengarna som håller kvar en del kunder. Det finns ju faktiskt bättre lösningar än Telenors Vimla-abonnemang. Jag kan ju förstå att en del håller sig kvar för att de fått ner månadsavgiften till en låg nivå, men annars...

  • borgus Abonnemang

    @Catharina-Dolk

    Tyvärr är det så som Telenors Vimla-del fungerar nu för tiden. Hela detta forum, och andra fora, är fulla med mer eller mindre missnöjda och ibland även desperata kunder.

  • borgus Allmänt

    @Sebastian-Molin

    Det är absolut inte troligt att Telenos går i konkurs!!!

    De är världens femte största operatör. Däremot kan de ju avsluta sitt Vimla-projekt.

  • borgus Abonnemang

    @Irina-Iselind sa:

    Hej, jag önskar Ångra abonnemang och avbryta nummerflytt omedelbart.

    Jag har mejlat er utan att ha fått något svar och chatten är stängd.

    Vänligen, Irina

    Vänd dig till din nuvarande operatör och be dem stoppa nummerflytten.

  • borgus Abonnemang

    @Karl-Olov-Nordin

    Hitta inte på felaktiga svar!!!

    Naturligtvis går det att ångra!!!

  • borgus Teknisk Support

    @Sven

    Jag stannar kvar o testar ibland, enbart av yrkesmässigt intresse. Men jag håller med dig HELT. Jag har jobbat i över 20 år inom telekom, mest med systemering av Prepaids, dock inte i Sverige. Jag har ALDRIG sett eller hört talas om något större fiasko än Telenors lekstuga Vimla!!! Jag förstår helt enkelt inte hur man kan misslyckas med så enormt mycket, hela tiden, och dessutom lägga ner supporten! Helt otroligt, men samtidigt intressant att se förfallet.

  • borgus Teknisk Support

    @mlo

    De andra har gett upp, men jag har testat några fler webläsare. Firefox, Maxthom Cloud, SeaMonkey fungerar men lägger över en mörkare sida med en ruta med förfrågan om cookies. Den rutan läggs inte upp på Chrome, utan där blir bilden bara mörkare och alla länkar dör. Det verkar som cookiesrutan saknas så man inte kan gå vidare.

    På en Maxthon Cloud gick det inte att komma förbi cookiesrutan förrän efter ett stort antal klickande.

    Telenor verkar ha ändrat något som har med cookies att göra, så man måste ändra någon inställning i webläsaren. Frågan är bara vad.

  • borgus Teknisk Support

    @Sven

    Jag har samma problem. Jag kör också med Chrome på PC. Igår var det likadant. Jag hinner se sidan snabbt, innan den mörkas ner. Jag håller på och kollar fler webläsare nu, som inte är baserade på Chromium.