• borgus Teknisk Support

    @Sara-Alsenmo-Bodén

    Telenor har helt tagit bort leveransrapporter på sina Vimla 2.0.

  • borgus Nummerflytt

    @Eva-Nilson

    Ta kontakt med andra operatörer, inte Telenor/Vimla då, eftersom de påstår att de inte klarar av att välja ut nummer. Jag har alltid valt nummer till mig och mina vänner och kollegor.

    Telenor har en mängd nummer i sin nummerpott. Hur skulle de annars kunna dela ut nummer till nya kunder?

    Att Telenor inte har lust att ge sina Vimla-kunder den tjänsten är ju enbart dålig service.

    Vänd dig till de andra operatörerna och ställ samma fråga till dem. Det kanske går bättre. Det finns ju ingen som helst garanti för att just ditt önskade nummer finns ledigt. Före man ringer kan man ju alltid skriva upp en mängd möjliga nummer och fråga på dem.

    Vill du sen, trots allt, ha ett Vimla-abonnemang, kan du ju alltid flytta numret dit senare.

  • borgus Nummerflytt

    @Tomas-Zeljko

    Vimla har aldrig haft den tjänsten, men övriga Telenor har haft det. Vet dock inte om de erbjuder den fortfarande.

  • borgus Teknisk Support

    @Henry-Fredriksson

    Byt omgående till ett annat nät än Telenor/Vimla!!!

    I dessa tider kan man inte ha en operatör som KANSKE fungerar!!!

  • borgus Teknisk Support

    @Helene-Fogelberg

    Du kan tyvärr inte räkna med nån hjälp förrän tidigast måndag morgon kl 9, då Vimlas personal börjar jobba igen

  • borgus Teknisk Support

    @Joachim-Torp

    Telenor tillåter inte att vi går tillbaka till ett fungerande Vimla 1.0, så då finns bara alternativet att byta operatör.

  • borgus Abonnemang

    @Ingrid-Christina-Fröjd

    Träffade du nån som sålde VImla-abonnemang? Berätta gärna mer.

  • borgus Teknisk Support

    @Christer-Lindberg

    Om man är helt beroende av mobiltelefoni, ska man ha en operatör som fungerar korrekt, så mycket och så ofta som möjligt. Läs runt ett tag i detta forum så ser ni att Telenors Vimla inte är ett alternativ.

  • borgus Teknisk Support

    @Edina-Dobric

    Nej det är inte tillåtet på Telenors Vimla-abonnemang.

  • borgus Teknisk Support

    @Josefine-Palmqvist

    Håller helt med dig! Att medvetet lura folk att byta till en produkt som väl dokumenterat inte fungerar än, är på gränsen till bedrägeri! Man kan ju byta till en fungerande och seriös operatör istället.