• Bo Nyström Allmänt

    Sven,

    stort tack för ditt utmärkta inlägg!!!

    Det är "så sant som det är sagt"!

  • Bo Nyström Teknisk Support

    Tack Sven för din utmärkta kommentar och analys angående Vimla och deras support! Jag antar, att många personer kommer söka sig till annan operatör!

    Vi Wimla-kunder kan bara inte acceptera dylikt!!!!

  • Bo Nyström Betalning/Faktura

    Får ett sms från er ang byte av betalpartner! Och, därvid, omständliga, instruktioner!

    I och för sig är ju instruktionerna solklara!

    Men, men, hur skall nu en person, vilken ej har PC erfarenhet, klara av denna ändring av betalningsförmedling?

    Du får:" nu en faktura via mail! Gå in där där och ändra osv"!

    Mina tankar, går till äldre personer, vilka ej har PC erfarenhet och ej har släkt eller vänner som kan vara till hjälpa till med bytet!

    Själv är jag 72, vilket, i sammanhanget, kan tyckas betydelselöst. Men, återigen, går mina tankar, till dessa äldre personer, vilka saknar kompetens för för detta byte till ny betalningspartner!

    Önskar, att Vimla på något sätt kunde automatisera denna övergång!

    Själv, har jag autogiro, och skulle gärna: Åter igen: "vilja se detta byte per automatik"!

    vänligen

    Bo


  • Bo Nyström Allmänt

    Trevligt förslag, men det verkar inte funka! Skriv gärna instruktioner!

    Grattis på 5-års Dagen!

  • Bo Nyström Teknisk Support

    Tack för svar,

    som sagt, kommer avvakta tills Vimla ger besked angående slutdatum för migrering till Sim2!

    Vänligen

    Bo

  • Bo Nyström Teknisk Support

    @Alex_Vimla

    Jag har inte valt någon månad för bytet, men får sms ändå!

    Vilket är senaste möjliga datum för bytet?

    Vänligen

    Bo


  • Bo Nyström Teknisk Support

    @Agneta-Nyman

    Håller fullständigt med dig!!!!

    Efter alla problem man läser om ang Vimla 2, tänker jag definitivt avvakta med installationen!!

    Vänligen


    Bo