• Björn Stefan Ågren74 Betalning/Faktura

    Tänkte att Vimla skulle kunna tala om vad som är snett med fakturan men de är totalt omöjliga att nå. Testade chatten men det står att jag har plats 11 och sedan händer inte ett skit.

  • Björn Stefan Ågren74 Betalning/Faktura

    @Marsupilami

  • Björn Stefan Ågren74 Betalning/Faktura

    @Marsupilami Mycket konstigt, samma gäller på min frus abonnemang.

    Bara det att fakturan från Klarna har kommit med det felaktiga priset.... min fru som har autogiro har det dragits fel belopp.

    Tråkigt att Vimla inte vill svara.

  • Björn Stefan Ågren74 Betalning/Faktura

    Hej, det har blivit något fel på min sista faktura. Det står rätt i PDF filen men uträkningen är fel.... mitt abonnemang kostar 100:- minus pensionär 10:- och tre tips -30:- kvar att betala ska vara 60:- och inte 79,66

    Det var rätt förra månaden.

    Har försökt med att nå er på chatten men det är ingen som svarar samma gäller messenger och mail får ärendenummer men inget svar.....

  • Björn Stefan Ågren74 Blogg

    Hur ser det ut med Esim? När kan ni tänkas stödja det?

  • Björn Stefan Ågren74 Betalning/Faktura

    Samma sak här, har alltid haft faktura på 120:- men den här gången var fakturan på 150:- ??

    Det går inte att se på mina sidor förbrukning varför beloppet ändrats.

    Att ringa och surfa fungerar bra men det administrativa funkar mycket dåligt.


  • Björn Stefan Ågren74 Betalning/Faktura

    Ser nu att mitt betalsätt har ändrats till autogiro ???

    Jag har inte ändrat!!

    Vad händer??

    Hade problem i oktober 2017 med Vimla/Klarna betalning

    Då gick det inte heller att betala... Då skrev ni att ni skulle avsluta sammarbetet med Klarna.

  • Björn Stefan Ågren74 Betalning/Faktura

    I dag ficka jag SMS och mail att betalning (Faktura) inte kunde ske. Vad jag kan se har jag ingen faktura att betala?? Hade samma problem för några månader sedan. Jag har inte ändrat något betalsätt och det finns pengar på kontot.

    "Dessvärre misslyckades din betalning för ditt abonnemang med nummer xxxxxxxx Om du betalar med kort innebär det att din bank nekade betalningen och om du valt faktura innebär det att Klarna nekade dig för fakturabetalning"

    /Steffe