• Björn Hellström Abonnemang

    Jag får inte heller min nedgradering att fungera. Gjorde det ca 10 dagar innan månadsbryt och fick bekräftelse men det har inte ändrats än, 3 juli. Samma för min fru.

    Varför kan man inte komma i kontakt med Vimla utan att mejla? Tidigare fungerade chatt.

  • Björn Hellström Abonnemang

    Jag nedgraderade mitt abonnemang inför 1 juli men det har inte ändrats än. Jag fick en bekräftelse på skärmen att det skulle ändras från 1 juli. Varför inte det? Jag vill inte betala 50 kr mer än jag beställt för.

  • Björn Hellström Betalning/Faktura

    Hej Vimla!

    Nu när alla uppdateringar verkar klara är ändå summan för nästa månad för hög både för mig och min fru. Vi uppdaterade från 6 GB/60 samtal till 10 GB/60 samtal för 150:- men i detaljspecen står priset 200:- för den abonnemangsnivån. Hur kan vi få det justerat?

    Mvh/Björn o Irene

  • Björn Hellström Abonnemang

    Kan ni justera mitt nästa månadsbelopp från felaktiga 190 kr till 90 kr. Jag ska ha det billigaste abonnemanget med 6 gb surf, 60 samtal med en tipsrabatt och seniorpris. Det är ju omöjligt att komma i kontakt med er. Någon föreslog att chatta med er men jag hittar ingen chatt!

  • Björn Hellström Betalning/Faktura

    Det har strulat till sig för mitt abonnemang. Jag ändrade från fria samtal till dubbla surfning i nya erbjudandet men det resulterade i att fria samtal blev kvar med dubbel surf och 100 kr dyrare (190kr). Har mejlat två ggr utan svar på mer än en vecka. Nu har jag fått ett meddelande om att abonnemanget graderas ned nästa månad. Jag har aldrig bett om ett dyrare abonnemang än det billigaste. Frustrerande med så seg kundsupport.

  • Björn Hellström Abonnemang

    Jag önskar hellre 6 GB surf (pensionist) än fria samtal för 100 kr/mån enligt nya prisplanen. Hur ber man om det innan ni ändrar till fria samtal?