• Björn Brenander Betalning/Faktura

    Jag är också en av dem som drabbats av den här situationen. Mailet till support har Vimla fortfarande inte reagerat på, chatten lovade glatt att lösa allt för en och en halv vecka sedan men än så länge är den enda skillnad jag ser att jag nu ska betala 170 kr i april istället för 120 som det stod innan jag pratade med chatten. Korrekt summa ska vara 70 kr, även om appen när jag gjorde bytet själv påstod att jag skulle få 20 kr månadskostnad.

    Vimla är tyvärr inte seriösa, jag begriper inte hur de kan vara så här vårdslösa med månadsbeloppen. Ser bokföringen ut så här i hela företaget blir de inte långlivade..

  • Björn Brenander Teknisk Support

    Jag har också råkat ut för väldigt konstiga priser i appen. Försökte nedgradera från fria samtal/sms till 60/600 och appen sa att min månadskostnad skulle bli 20 kr. Bra, tyckte jag och körde på. Nu verkar jag ha fått ett abonnemang med 6 GB data och fria samtal/sms istället. Det här vill jag ju inte betala för? Jag begriper inte hur Vimla kan låta appen ge fantasierbjudanden som man i efterhand inte har någon möjlighet att bevisa att man accepterat...