• B3astie Betalning/Faktura

    Ja precis, testade att trycka 2 gånger på knappen fastän den var grå och då kom jag in i chatten. Så nu har jag fått tag på supporten äntligen.1 av 3 buggar jag råkat ut för på den här hemsidan som har ställer till det för mig.

  • B3astie Betalning/Faktura

    @Asawi

    Chatten ser ut så här (stängd), klockan är 13:15 och så ser det ut varje gång jag går in och kollar.


  • B3astie Betalning/Faktura

    Det har gått mer tid än 5 dagar utan påminnelse också, samt påminnelser med nya ticktes så det bör inte vara problemet. Chatten är ju aldrig öppen när jag har kollat olika tider på dygnet, gråmarkerad. Vilken tid är den öppen? Så hur får man någon från supporten att kontakta mig? Eftersom det gäller ett betalningsärende är det ju lite bråttom.

  • B3astie Betalning/Faktura

    Har skickat mail till Vimla genom support för att min betalning av någon anledning inte gick igenom. Jag skickade mailet den 6e mars och de har fortfarande inte svarat efter dessutom ytterligare 2 påminnelser. Har de lagt ner supportavdelningen eller vad är det frågan om?

  • B3astie Teknisk Support

    Jag har en service som heter fast dormancy igång på min android. Kortfattat så sköter den belastning för nättrafiken och går så fort som telefonen ex. inte hämtar data till idle för att spara batteri. Bra förklarat här:


    Men detta funkar bara om telefonoperatören har stöd för detta vilket då i detta fallet är Vimla. För problemet är om Vimla inte stödjer detta så drar service onödigt mycket battri i stället. Så för att veta om jag ska ha servicen igång eller av behöver jag veta om ni stödjer denna funktion på Vimla?