• Asawi Teknisk Support

    @Janet-Ung Have yuo activated "Utland och betalsamtal" in "Mitt Vimla"? If you do that when you're already abroad it can take up to (I think) 48 hours before it gets activated. If you can reach Vimla by chatt tomorrow they can make it for you faster.

  • Asawi Abonnemang

    Någon automatik lär det inte vara, men kommer man in på Mitt Vimla är det enkelt att avsluta där. Annars är de bäst att kontakta kundtjänst så det inte blir en obetald skuld på abonnemanget.

  • Asawi Buggar

    Har ckså reagera på att jag måse godkänna kakor VARJE gång jag går in på Mitt Vimla. Ingen jättegrej, men ger ett väldig amatörmässigt intryck.

  • Asawi Teknisk Support

    Tyvärr inte. Det är eferfrågat av många och en gång i tiden (för några år sedan) verkade det som det skulle kunna komme. Men de planerna verkade hamna i papperskorgen.

  • Asawi Betalning/Faktura

    Tipsningarna är ine rikig på plats än för denna månad. Väna till mitten av nästa vecka eller så. Då borde de synas.

  • Asawi Teknisk Support

    Tyvärr inte.

  • Asawi Abonnemang

    Du förlorar inte något ur din pott om du nedgraderar

  • Asawi Teknisk Support

    Googla på txtNation så ser du att det är någon form av betalningsförmedlare. Personen som har abonnemanget har förmodligen klickat på någon länk eller liknande i ett SMS och därmed startat en prenumeration eller liknande. I Hallons forum finns till exempel denna tråd om txtNation: https://forum.hallon.se/betalning-15/txtnation-limited-4277

  • Asawi Teknisk Support

    Är det ditt barns abonnemang? Stäng av utlands och betalsamtal och se till att barnet inte kan komma in på kontot och slå på det igen.

  • Asawi Abonnemang

    Försök kontakta Vimla genom chatt imorgon så fixar de det säkert åt dig.