• Anette Allmänt

    Hej Petter!

     

    Du skriver att du är ledsen att jag fått beskedet från hotellet att rummet inte var betalt, precis som om det var hotellet som hade lämnat fel besked till mig. Men du hade inte betalat och hotellet lämnade rätt besked till mig. Du betalade först idag, när mitt tåg till Stockholm redan hade gått.

     

    Hälsningar från Anette

     

     

  • Anette Allmänt

    Hej alla medlemmar!

     

    Det här berättar jag för jag tycker att medlemmarna ska känna till hur Vimla beter sig.

     

    Hade varit kul att träffa en del av er imorgon. Bestämde direkt att jag ville vara med när vi fick inbjudan. Så jag bokade tågbiljetter på egen bekostnad och en övernattning skulle Vimla stå för. Petter mailade till mig den 3 juni att han betalar i förskott. Eftersom mitt tåg går tidigt på morgonen imorgon kollade jag idag med hotellet som Petter bokat så att allt skulle vara okej. Men det var fortfarande inte betalt och det var bokat så att det skulle betalas på hotellet. Mailade till Petter i eftermiddags men har inte fått svar.

     

    Ha en trevlig helg!

     

    Hälsningar från Anette

     

    Här kommer mailkonversationen om någon vill läsa hur det här har gått till.

     

    On Thu, 11 Jun 2015 15:24:16 +0100
    "Anette" wrote:


    > Hej Petter!
    > Imorgon är det dags för mig att ta tåget till Stockholm
    > och till Vimla meet-up som du bjudit in till. Men
    > övernattningen på Mornington i Bromma som du bokat för
    > mig och som du skulle betala är fortfarande inte betald.
    > Jag undrar hur detta kommer sig.
    > Vänliga hälsningar
    > Anette 
    On Fri, 05 Jun 2015 20:58:06 +0100
    "Anette" wrote:
    > Hej!
    > Ja, det blir bra. Har fått influensa och ligger här med
    > hög feber nu så jag orkar inte ringa till hotellet, men
    > har du meddelat att det är jag som ska ha rummet och
    > betalat en natt så ska det väl fungera.
    > Det är ju en hel vecka kvar så jag räknar med att bli
    > frisk till dess.
    > Vänliga hälsningar
    > Anette 

    Petter, 3 juni 11:41
    > Hej Anette! Jag reserverade tydligen i mitt namn, Petter
    > Winter. Min avsikt var att reservera i ditt namn och
    > betala från mitt håll, men ring gärna och dubbelkolla med
    > dem igen. Jag betalar den natt jag har reserverat i
    > förskott så får du betala resterande själv. Känns det
    > okej?
    > Vänliga hälsningar,
    > Petter
    > Medlemsansvarig @ Vimla!

    Anette, 3 juni 09:38

    > Hej Petter!
    > Det blir bra. Jag tänkte boka till en natt så jag ringde till
    > Mornington i Bromma, men de hittade ingen bokning för mig. > Så därför undrar jag om det blivit något missförstånd. Undrar > också om du kommer skicka en voucher till mig per post eller hur det kommer funka.> Vänliga hälsningar
    > Anette

    Petter, 2 juni 18:00

    > Toppen! Vi ser fram emot att ha dig här.
    > Jag bokade en natt (12-13 juni) på Mornington Hotel
    > Stockholm Bromma. Det var prisvärt bland de alternativ
    > som fanns och det fanns möjlighet att boka en till natt
    > om man vill. Det blir juli och augusti som blir fria
    > månader då.
    > Funkar det?
    > Vänliga hälsningar,
    > Petter
    > Medlemsansvarig @ Vimla!

    Anette, 28 maj 15:36
    > Hej Petter!
    > Tack för ditt erbjudande. Det skulle klart underlätta.
    > Då ska jag beställa tågbiljetter. Några frågor bara.
    > Hur kommer det gå till med boendet och var blir det
    > någonstans?
    > Eventuellt stannar jag en natt till, för det blir jobbigt att resa upp > ena dagen och hem igen nästa, och då skulle jag kanske kunna > boka till en natt på samma ställe.
    > Det var också trevligt att du bjuder på två månaders abonnemang.
    > Nu har jag ju ert prova-på-erbjudande till och med juni
    > så det skulle vara bra om ditt erbjudande gäller därefter.
    > Vänliga hälsningar
    > Anette 

    Petter, 26 maj 14:45

    > Hej Anette! Jätteroligt att du vill komma - du är varmt
    > välkommen. Skulle det funka om jag hjälper dig med boende
    > en natt och bjuder på två månaders mobilräkning?
    > Vänliga hälsningar,
    > Petter
    > Medlemsansvarig @ Vimla!
     
    Anette, 8 maj 16:36

    > Hej!
    > Vad kul att ni tänker ordna en träff för medlemmarna den
    > 12 juni. Jag är jättenöjd med mitt abonnemang hos er och
    > tycker det skulle vara roligt att vara med, men jag bor i 
    > Jönköping. Så som ni skrev att man kunde göra, hör jag
    > därför av mig ifall ni kan hjälpa till med resa och
    > boende på något sätt.
    > Vänliga hälsningar
    > Anette

  • Anette Allmänt

    Hej på er medlemmar!

     

    Undrar om det är någon mer än jag som inte bor i Stockholm men som kommer på eventet på fredag.

     

    Anette

  • Anette Allmänt

    Hej!

     

    Jättetrevligt initiativ. Kommer absolut om det går att lösa boende och resa på ett bra sätt. Har mailat om detta.

     

    Anette

  • Anette Abonnemang

    Nu verkar det funka, så jag kan ringa igen. Hoppas att det bara var tillfälligt för det är svårt att vara utan telefon.

  • Anette Abonnemang

    Självklart har jag provat att ringa, annars hade jag inte upptäckt att det inte går.

  • Anette Abonnemang

    Tack för era svar. Ser ut som om Petter har varit inloggad ända sen jag skrev till honom för flera timmar sen men jag har inte fått svar.  Surf kan jag vara utan men inte telefon, så Vimla behöver se över systemet som nån skriver.

     

    Anette

  • Anette Abonnemang

    Hej!

     

    Har inte fått några nya samtal för maj månad. Kan alltså inte ringa och jag har viktiga samtal som jag behöver ringa. Har skrivit ett meddelande till Petter men inte fått svar. Hur ska jag göra?

     

    Hälsningar från Anette

  • Anette Abonnemang

    Hej!

     

    Hur länge gäller erbjudandet om halva priset i 3 månader?

     

    Anette

  • Anette Abonnemang

    Hej!

     

    Jag vill beställa ett abonnemang hos er och flytta över mitt nummer från hallon.se. 

    Jag vill att abonnemanget hos er ska börja gälla från och med 1 april 2015 och 

    betala från och med detta datum.

     

    1. När ska jag göra min beställning för att det ska funka från och med den 1 april?

     

    2. Vilken dag i månaden drar ni abonnemangsavgiften från mitt konto?

     

    3. Var kan jag se priser för utlandssamtal?

     

    Vänliga hälsningar

     

    Anette