• Andreas Johansson Betalning/Faktura

    Hej. Det står obetald på min sida för november fakturan. Varför har ni inte dragit pengarna? Mitt kort är ju registrerat... Var ju samma problem förra månaden.

  • Andreas Johansson Vimla 2.0

    När kommer leveransrapport att funka?

  • Andreas Johansson Abonnemang

    Finns det någon info om när problemet är löst? Ser på min sida att det fortfarande är problem. Ingenting uppdateras överhuvudtaget.

  • Andreas Johansson Abonnemang

    Jag vill felanmäla att det fortfarande inte fungerar med uppdatering av surfmängd och samtal. På min sida står det fortfarande att jag varken surfat eller pratat i telefon efter den 24 maj. Jag har igång surfen dagligen och även nu när jag skriver detta. Har surfat 24 maj, 25 maj, 26 maj, 27 maj och nu 28 maj men ändå visas det inte. Varför visas inte korrekt information på min sida? Varför får jag inte veta hur mycket surf jag har kvar?

  • Andreas Johansson Abonnemang

    @mlo för mig är det inte igång. Står fortfarande att jag varken ringt eller surfat efter den 24 maj. Jag ha haft igång surfen varenda dag fram tills nu (28/5) och jag har även pratat i telefon. Men enligt min sida har jag inte gjort nåt överhuvudtaget efter den 24 maj. Jag kommer få världens chock när de väl löst problemet, om det nu blir löst dvs.

  • Andreas Johansson Abonnemang

    @Isabelle_vimla är ju bra att ni jobbar på det, men hur lång tid ska det ta mån tro? Jag är beroende av internet för att kunna jobba och har inget wifi. Så nu vågar jag inte använda mobildatan då jag inte vet hur mycket jag ha kvar och därför kan jag inte arbeta heller. Har fått meddela min chef att jag inte kan göra nåt förens jag fått veta hur min datamängd ser ut.

  • Andreas Johansson Abonnemang

    Varför har surfmängden slutat uppdateras? Jag kan inte se hur mycket jag förbrukat sen 24 maj. Fram tills det datumet så syntes det varje dag, nu helt plötsligt så syns det inte alls! Vad har hänt?

  • Andreas Johansson Betalning/Faktura

    Fick exakt samma sms förra månaden.

    Jag betalar dessutom direkt via mitt kort, alltså de drar summan från mig. När jag väl fick tag på kundtjänst så sa de att de försöker dra en gång till vilket de gjorde och då funkade det.

    Jag har alltid täckning på mitt konto och helt plötsligt fick jag uppdatera min betalmetod. Känns som att smsen de skickar ut är till för att skrämma kunderna. Hur kan de skicka ut ett sms på samma dag som räkningen ska betalas? De måste ju hinna försöka dra pengarna innan de skickar ut hotelser.


    Som tur är så löste det sig och jag hoppas det går smidigare denna gång.

  • Andreas Johansson Betalning/Faktura

    Varför dras inte min betalning från mitt kort? Den ska dras den 1a och nu är det den 2a. Vad händer? @Isabelle