• Alex_Vimla Allmänt

    Pssst, här kan man skapa egna memes: https://imgflip.com/memegenerator


    :)

  • Alex_Vimla Allmänt

    Hallå!


    Äntligen har dagen kommit då vi fått in vår nya snygga Vimla-merch. Det känns inte mer än rätt att ni på forumet får första tjing på att kunna vinna en goodie-bag från denna exklusiva kollektion 🔥💥


    För att vara med i tävlingen så krävs det att du gör en meme (läs om vad en meme är här) som är relaterat till Vimla och postar den här i tråden. Den vi tycker gör den bästa / mest kreativa memen kommer att vinna denna eftertraktade goodie-bag som innehåller följande:

    - T-shirt (valfri storlek)

    - Fanny pack

    - Mobilhållare X2

    - Stickers X10

    - Gympapåse

    - Webcam-skydd X2

    - Fiskarhatt

    (Telefonen, apan, pennan och bilen ingår ej).




    Tävlingen är öppen fram till fredag (24/5) kl 15:00.


    Juryn består utav mig och @ida_vi @Jesper_Vimla. Vinnaren kommer att kontaktas i PM under fredag eftermiddag.


    Tänk på att även i denna tävling så gäller forumets trivselregler, precis som vanligt.


    Lycka till! 💚

  • Alex_Vimla Abonnemang

    @Pontus-Fredriksson109

    Skönt att det kom igång för dig. Det kan vara att det inte uppdaterats i appen / mitt vimla än.

  • Alex_Vimla Abonnemang

    @Pontus-Fredriksson109

    Kan du testa en omstart av telefonen så borde det komma igång för dig. Du bör även se att du har 2Gb på Mitt vimla om du uppdaterar sidan.


    Alex

  • Alex_Vimla Abonnemang

    Hej alla!

    Som nämnt i denna tråd så har en mängd data försvunnit för många användare.

    I dagsläget så undersöker vi fortfarande vad som har orsakat detta. Skulle det visa sig att vi felaktigt dragit för mycket data från någon så kommer vi självklart att lägga tillbaka den mängden.

    Det finns några användare som helt fått sin data strypt pga detta. För dessa användare så har vi nu lagt på 2Gb, så att man kan använda surf under helgen, tills dess att vi vet vad som orsakat detta.


    /Alex

  • Alex_Vimla Abonnemang

    Hej alla!

    Som nämnt i denna tråd så har en mängd sparad data försvunnit för många användare.

    I dagsläget så undersöker vi fortfarande vad som har orsakat detta. Skulle det visa sig att vi felaktigt dragit för mycket data från någon så kommer vi självklart att lägga tillbaka den mängden.

    Som @Asawi säger så finns det några användare som helt fått sin data strypt pga detta. För dessa användare så har vi nu lagt på 2Gb, så att man kan använda surf under helgen, tills dess att vi vet vad som orsakat detta.


    Så fort vi vet mer om detta så kommer vi att uppdatera om det här på forumet


    Alex

  • Alex_Vimla Betalning/Faktura

    Hej!@Margaretha-Olsson


    Jag ser att betalningen har gått igenom och abonnemanget är aktivt nu igen. Du kan behöva starta om telefonen bara.


    Alex

  • Alex_Vimla Betalning/Faktura

    Toppen, jag tar tag i det på en gång!

    @Moryn-Alamos-Guerra

  • Alex_Vimla Betalning/Faktura

    @Moryn-Alamos-Guerra

    Om du skickar ett mail till hej@vimla.se så ska vi hjälpa dig att betala för dina två nummer.


    Alex

  • Alex_Vimla Betalning/Faktura

    Hej!


    Jag har nu lagt in din betalning hos oss och abonnemanget är igång om 10 minuter om du bara startar om telefonen.


    /Alex