• Alex_Vimla Betalning/Faktura

    @ThomasL Nej, det kommer vi ha kvar, fast med Stripe som partner istället för Klarna.


    /Alex

  • Alex_Vimla Idéer

    @Johan-Stephensson-Möller


    Det är faktiskt något som hade varit riktigt ballt att ha. Just nu har vi inte detta i vår utvecklingsplan men självklart så kommer du få veta om vi planerar på att skaffa det.

    /Alex

  • Alex_Vimla Betalning/Faktura

    @Lars-Dahlbäck28


    Självklart så ska vi lösa din faktura. Det absolut enklaste är att du kontaktar oss i chatten när den öppnar kl 13 så hjälper vi dig direkt.


    /Alex

  • Alex_Vimla Vimla 2.0

    @Benny-Hansson

    Med Vimla 2.0 så vill vi ju kunna erbjuda än ännu bättre tjänst än vad vi gör idag med Vimla classic. Vi är i min mening inte långt borta från detta, men det är några fixar kvar som det jobbas stenhårt med att få ordnat. Vi har även haft brister i vår kommunikation kring vad vi haft för aktuella buggar på plattformen, detta kommer nu bli mycket bättre och tydligare. Som vi pratat om tidigare kan du självklart välja att migrera bland de absolut sista om du vill göra det.


    @NiklasO Leveransrapporter visar endast att smset kommit fram till operatören, inte att det nödvändigtvis kommit fram till mottagaren. Därför anser vi att det är en föråldrad metod för att säkerställa att smset kommit fram och valde då att inte satsa på detta.


    /Alex

  • Alex_Vimla Allmänt

    @Spotify Jag vet inte riktigt vad du vill att jag ska svara på detta. Att vi har längre svarstid just nu och kritik kring det är jag helt med på. Men när du tycker det är värdelöst att du får svar för snabbt så vet jag inte vad du vill att jag ska säga. Vi tar ärenden i den ordning / prio som vi tror är det bästa sättet för att göra så många som möjligt nöjda.


    Här i forumet så är det många trådar där svar måste dubbelkollas med andra avdelningar mm för att rätt information ska komma ut. Det känns märkligt att pausa resten av alla forumtrådar pga det.


  • Alex_Vimla Teknisk Support

    @Caroline-Johansson Självklart så ska vi hjälpa dig få igång MMS på din telefon. Kan du bifoga skärmdumpar på både dina internet och MMS-inställningar här?

    /Alex

  • Alex_Vimla Allmänt

    @Spotify Kul att du uppskattar att du fick hjälp snabbt!

    Vi kan ju söka på t.ex. ord mm på ärenden som oftast är mer brådskande, nu fick du hjälp snabbt även om du kanske anser att det inte var brådskande. Nu i början / mitten på månaden har vi mycket betalningsärenden som är brådskande, vilket ditt var.

  • Alex_Vimla Teknisk Support

    @nikeee Självklart så vill vi vara så tydliga som möjligt med detta, men när smset skickats får vi endast ett ja eller nej, inte den direkta anledningen till det. Men vi kan definitivt försöka göra det tydligare på t.ex. supportsidan.


    /Alex