• Aa Abonnemang

    Skall inte behöva ta 6-7 dagar att uppgradera

    Border gå på 6-7 minuter vid midnatt så fungerar det på både telia o tele2

  • Aa Abonnemang

    Ja nu MÅSTE någon från vimla svara o ett svar som GÄLLER

  • Aa Arkivet

    Hej

    Jag undrar också hur det går med detta ärende

    Har varit på gång nu i 2 år

  • Aa Abonnemang

    Kan vi få en statusuppdatering på tvillingkort

  • Aa Abonnemang

    Ja att äldsta datan används direkt utan att man måste använda upp månadens data hade varit det RÄTTA

  • Aa Teknisk Support

    Har precis samma problem med mobildata som låser sig Detta händer ca 3-4 gånger om dagen o vara ca 1-4 minuter om man slår på flygläget på mobilen o sedan ifån så släpper det VAD SKALL MAN GÖRA ?


  • Aa Teknisk Support

    Ring telenor vid problem det är ju dom som står på fakturorna vi betalar

    Tycker vi skall kalla vimla Telenor/vimla i framtiden vid problem så kanske huvudmanen vaknar