• Aa Teknisk Support

    Har precis samma problem med mobildata som låser sig Detta händer ca 3-4 gånger om dagen o vara ca 1-4 minuter om man slår på flygläget på mobilen o sedan ifån så släpper det VAD SKALL MAN GÖRA ?


  • Aa Teknisk Support

    @Markus-Degerlund

    Exakt samma problem har jag har varit så sedan 2.0 får slå av på 4 5 gånger om dagen

  • Aa Abonnemang

    Nu tar man data från denna månad inte den äldsta som man säger att man skall göra

    Har 96 gb sparade ändå har jag bara 5,9 kvar av mina 6 som jag fick 1/7

    Denna månad Bäst före 1 augusti 2020 5,9 GB


  • Aa Abonnemang

    Samma här tar av datan för Juni 2019

    Månaderna vissas fel i sparad data alla har blivit förskutna en månad

    Varför kan inte någonting bli rätt någon GÅNG

  • Aa Abonnemang

    Möjlighet att i lugn och ro kunna se vilken mängd data som förfaller vilken månad ?

    Nu har nästan halva maj gått utan att man kan se något

  • Aa Abonnemang

    När kan vi börja se giltighetstid på datan som man har sparad ?

    Hurt går det med problemet med Vimla-appen visar fel data ?

  • Aa Abonnemang

    Ja nu MÅSTE någon från vimla svara o ett svar som GÄLLER

  • Aa Vimla 2.0

    Varför inte ta tag i det i dag o ha det klart om en månad

    Jag gick över till Vimla för 2,5 år sedan redan då hete det erbjuda i framtiden

  • Aa Teknisk Support

    Samma prat i över ett år

    Är på gång är på gång har vi hört länge nu

  • Aa Betalning/Faktura

    Håller också med

    Har pratat om saker i två år inget händer