-
Sparad data försvunnit
marcus.forsberg svaradeBäst svar
1 Inläggbåde jag och sambon hade 40gb+ igår och nu vaknar vi upp till sms om att den är slut. Var beredd på att en del skulle ryka 1 juni men då skulle ju iaf det finnas lite kvar eftersom den äldsta datan ska förbrukas först. Detta är en miss från Vimla.
marcus.forsberg - 1 inlägg -
Sparad data försvunnit
Asawi svaradeBäst svar
902 InläggKunde vara bra att veta hur det är för er som fått SMS om det ändå verkar funka som det ska att surfa. Det har försvunnit en massa för mig också men jag har ändå massor kvar. Men har en tonåring i bekantskapskretsen som antagligen får panik vid ett sådant SMS.
Vimla på!Asawi - 902 inlägg -
Sparad data försvunnit
Jan Sjöberg svaradeBäst svar
9 InläggHar kollat hastigheten efter tappet och Vimlas fylla-på-SMS. Den är helt klart strypt trots 4G+ och god mottagning. Har Vimla 1.
Det här är inte ok, trots taskig timing med er kick-off. Fixa omgående och ge grundorsak.
Jan Sjöberg - 9 inlägg -
Sparad data försvunnit
Ida_Vimla svaradeBäst svar
1306 InläggHej @Sophia-Singman
Gällande dina andra problem så kontakta gärna vår chatt så vi kan felsöka dessa med dig!
Vi undersöker fortfarande vad som skett gällande data. Återkommer här när mer info finns.Support @ VimlaIda_Vimla - 1306 inlägg -
Sparad data försvunnit
Jan Sjöberg svaradeBäst svar
9 InläggNu har det här problemet funnits i met än 23 timmar (om man utgår från första felanmälan). Att det tar sin tid kan säkert ses som ok men ändå inte ok för för de som trots data-förlusten har positivt saldo. Men de (jag bl.a.) som nu har negativt saldo har antingen strypt (Vimla 1) eller ingen (Vimla 2) surf. Vimla 2 är ett antagande från min sida, men har för mig att den inte ens har strypning. Hur svårt kan det vara att bara lobba in 10GB så att vi klarar oss hyffsat över helgen. Gissar att ni på Vimla stämplar ut för dagen snart/nyss.
Jan Sjöberg - 9 inlägg -
Sparad data försvunnit
Håkan Nilsson svaradeBäst svar
8 InläggSamma här, det har försvunnit ca: 45GB på mitt abb & ca: 30Gb på min frus.
Jag har även 3 bekanta som jag sköter om kontona för och där har också försvunnit ca:35GB, 25GB & 10GB.
Hoppas att det fixas så snart som möjligt.
Trevlig helg
Håkan Nilsson - 8 inlägg -
Sparad data försvunnit
Pontus Fredriksson109 svaradeBäst svar
3 InläggNu är det lördag morgon och jag har fortfarande minus på min surfpott. Min hastighet är alltså strypt till 0.22 Mbit/s ner och 0.06 Mbit/s upp. Vilket är ganska långt ifrån "Upp till 150Mbit/s" som 4g ska ha enligt vimlas hemsida.
Jag ska jobba ikväll och behöver använda mobilen i jobbet...
Pontus Fredriksson109 - 3 inlägg