-
spärrats för all utgående trafik
Vahid Nemati Korayem svaradeBäst svar
2 InläggJag betalade faktura för föregående månad (mars). Men jag har inte fått april faktura.
Jag betalar via den elektroniska fakturan (APP).
Vimla har blockerat min trafik och skickat ett meddelande:
Hej! Då betalning för ditt abonnemang inte inkommit har det spärrats för all utgående trafik. För att aktivera abonnemanget loggar du in på Mitt Vimla och trycker på knappen "Betala" så kommer abonnemanget snart igång igen.
Mvh Team Vimla
Men jag har ingen faktor att betala och jag ser inte!Vad ska jag göra ؟
Vahid Nemati Korayem - 2 inlägg -
spärrats för all utgående trafik
Ida_Vimla svaradeBäst svar
1281 InläggJag har sett över ditt abonnemnag och aprils betalning och vad som hade skett var att den hade nekats.
Du har då gjort precis som man skulle och uppdaterat/godkänt betalningen så att ett nytt försök triggades och ditt abonnemang kommer ej spärras.
Allting fungerar nu som det ska med ditt abonnemang och kommande betalning kommer ske från den betalmetoden du uppdaterade till.
Hör av dig till vår support om du har några vidare funderingar gällande detta!Support @ VimlaIda_Vimla - 1281 inlägg