-
Påminnelse
Bo Hilding Wirén svaradeBäst svar
2 InläggHej igen!
Har försökt skicka mail till er, men det är något fel, kommer bara meddelande att det inte kan levereras.
Jag skrev så här:
Tack för ert svar.
Jag har varit i kontakt med Klarna. Det är 2;.a gången det blir fel.
De förklarade ärendet ,med att de hade skickat en faktura som jag aldrig fick.
Detta pga att de hade skickat den till fel mailadress. Nämligen min gamla adress.
Jag hade både ändrat adressen och begärt att fakturan skulle betalas via autogiro, men inget av detta fungerade.
Nu är fakturan betald och vi hoppas allt fungerar bättre i framtiden.
Klarna tog bort förseningsavgiften.
Vet att Ni bytt betalningföretag och har redan fått den Januarifakturan.
Med vänlig hälsning
Bo Wirén
Bo Hilding Wirén - 2 inlägg -
Påminnelse
Ida_Vimla svaradeBäst svar
421 InläggHej @Bo-Hilding-Wirén
Då låter det som du kanske har något filter vi din mail som hindrar ditt mail att skickas till hej@vimla.seToppen att det löst sig gällande betalningen och att du nu fått fakturan för januari via vår nya betalpartner.
Du kan via den koppla ett autogiro, kika gärna på vår guide för det: https://support.vimla.se/articles/article/byt-beta...Support @ VimlaIda_Vimla - 421 inlägg