-
077-nr kopplas inte? (IKEA)
Lars Per Henrik Löfgren svaradeBäst svar
4 InläggHej, jag har problem att ringa 077-nummer, t.ex IKEA kundtjänst med Vimla 2.0. Samtalet kopplar upp, men "dör" sedan i nummerstyrning/talsvaret. Irriterande! Någon som har en lösning (förutom att inte ringa med Vimla 2.0)? Telefon: Moto x4 med senaste uppdatering (android pie).
/ Per
Lars Per Henrik Löfgren - 4 inlägg -
Ida_Vimla svaradeBäst svar
1312 InläggHej @Lars-Per-Henrik-Löfgren
Jag har själv testat nu på morgonen och får samma problem. Har skickat detta vidare till en av våra tekniker och gett de samtal jag försökte ringa som exempel och fått som svar att det jobbas på för att hitta en lösning så snart som möjligt.Support @ VimlaIda_Vimla - 1312 inlägg -
Lars Per Henrik Löfgren svaradeBäst svar
4 InläggHej Ida_Vimla,
Du kan meddela Support@Vimla att det inte behöver jobbas på längre för min del. Jag lämnar Vimla 2.0 och går till Hallon istället. Ni får säkert ordning på Vimla 2.0 nån gång.
Lars Per Henrik Löfgren - 4 inlägg -
Sven svaradeBäst svar
1056 InläggVi har ju fått besked bl.a. av @johan_vimla
att detta problem skall vara löst nu:
https://forumet.vimla.se/topic/3539/vimla-2-0-del-...Så jag utgick från att det var löst?
* //Jag jobbar inte på Vimla men ibland försöker jag hjälpa till att svara på frågor ändå. I Vimlas forum hjälps vi åt!Sven - 1056 inlägg -
Ida_Vimla svaradeBäst svar
1312 Inlägg@Lars-Per-Henrik-Löfgren Tråkigt att höra! Jag hoppas dock du kommer trivas med den nya operatör du valt.
@Sven Det stämmer att det är löst, man kan ringa IKEA utan problem nu.
Support @ VimlaIda_Vimla - 1312 inlägg