-
Inget SIM och nummret flyttat.
Bengt Sjöström svaradeBäst svar
2 InläggVad håller Vimla på med? Jag beställde ett abonnemang den 19 september och har inte fått SIM-kort ännu. Igår chattade jag med supporten och de skulle skicka ett SIM direkt så jag skulle ha det i brevlådan idag. Inget SIM och mitt nummer flyttades i natt så nu har jag ingen telefon. Två SIM har inte kommit fram, min adress stämmer på Mitt Vimla. Dessutom är chatten inte aktiv trots att det ska vara det.
Känns som det är dags att leta efter något annat än Vimla!
Bengt Sjöström - 2 inlägg -
CoffeeTears svaradeBäst svar
259 Inlägg@Bengt-Sjöström sa:
Vad håller Vimla på med? Jag beställde ett abonnemang den 19 september och har inte fått SIM-kort ännu.Lite tråkigt att det blivit så. :/
Bengt-Sjöström sa:
Igår chattade jag med supporten och de skulle skicka ett SIM direkt så jag skulle ha det i brevlådan idag.Vimla kan ju ha skickat iväg ditt sim-kort, men de är ju inte alltid säkert att den kommer dagen efter. Då ska man ha lite tur.
Bengt-Sjöström sa:
Inget SIM och mitt nummer flyttades i natt så nu har jag ingen telefon. Två SIM har inte kommit fram, min adress stämmer på Mitt Vimla. Dessutom är chatten inte aktiv trots att det ska vara det.
Känns som det är dags att leta efter något annat än Vimla!Vimla har gått ut på facebook att de haft strömavbrott och därav så har chatten tyvärr inte kunnat vara igång.
@Isabelle_vimla - kan du se över vad som händer i detta ärendet?
CoffeeTears - 259 inlägg -
Bengt Sjöström svaradeBäst svar
2 InläggAlla har inte facebook.... Jag såg nu att det stod på Vimlas hemsida att det varit varit/är strömavbrott men om man går in via en länk direkt till Mitt Vimla får man inte veta något.
Bengt Sjöström - 2 inlägg -
Isabelle_Vimla svaradeBäst svar
569 InläggHej Bengt!
Jag kan se att vi skickade ut ett simkort den 20/9 till dig. Det borde verkligen ha kommit fram, simkorten skickas med a-post, så det ska ta max tre vardagar.Om simkortet inte kommit fram inom tre dagar är det viktigt att man hör av sig så fort som möjligt så vi kan skicka ut ett nytt kort direkt. Igår när du kom in i chatten så skickade vi ett nytt sim till dig, också med a-post. Har man tur så är det framme redan dagen efter, men det är inget som vi kan garantera tyvärr. Det borde komma senast på tisdag, men mest troligt redan på månadg.
Som @CoffeeTears säger så var chatten mycket riktigt stängd stängd efter lunch pga strömavbrott. Men nu är den up and running igen!
Support @ VimlaIsabelle_Vimla - 569 inlägg