-
Ingen täckning
Camilla Nilsson221 svaradeBäst svar
2 InläggJag har bytt abonnemang från Telenor till Vimla. Då jag fick det nya SIM-kortet satte jag i det och det funkade fint med det tillfälliga telefonnumret. Jag fick beviljat att flytta över mitt gamla telefonnummer. Idag har nummerflytten skett men jag får "ingen täckning" trots flera omstarter av telefonen. Jag är i en stad och det ska finnas täckning här. Jag har även testat att ändra från 4G till 2G i inställningarna. Inget verkar fungera, vad ska jag göra??
Camilla Nilsson221 - 2 inlägg -
Ingen täckning
Bengt Olof Arvidsson svaradeBäst svar
4 InläggSnabbast för att få hjälp, chatta med support 😀
Bengt Olof Arvidsson - 4 inlägg -
Ingen täckning
Camilla Nilsson221 svaradeBäst svar
2 InläggJag hittar inte var man ska klicka för att komma till chatten @Bengt-Olof-Arvidsson
Camilla Nilsson221 - 2 inlägg -
Ingen täckning
Bengt Olof Arvidsson svaradeBäst svar
4 InläggOkej, du ser support högst upp, klicka på support och gå längst ner klicka på (fick du inte svar på din fråga) där ser du två val klicka på chatta, skriv vad du vill ha hjälp med och skicka, stanna kvar i chatten så får du hjälp. Tid 9-12 13-17
🤗
Bengt Olof Arvidsson - 4 inlägg -
Ingen täckning
Isabelle_vimla svaradeBäst svar
565 InläggJag ser att du fått hjälp via mail, vad bra!
Support @ VimlaIsabelle_vimla - 565 inlägg