-
Betalningsspecifikation på senaste månadsfakturan
Anna Hultin svaradeBäst svar
6 InläggHej!
Min normala avgift är 70 kr per månad, men för april blev kostnaden 555 kronor. Jag var utomlands och ringde några stycken samtal, men det är inte alls tydligt för mig vilka kostnader som finns så att det blir 555 kronor sammanlagt. Jag vill gärna ha en specifikation på det. Tack!
Anna Hultin - 6 inlägg -
mlo svaradeBäst svar
925 InläggFörhoppningsvis kommer Vimla skicka ut en specifikation till dig imorgon nu när du bett om det men vill du kan du också se uppgifterna på Mitt Vimla eller i appen.
Gå in under Förbrukning, välj rätt månad och bocka i "Visa utlandstrafik". Där kan du se vilka samtal och SMS du betalar för. 555 låter mycket men kanske använde du data? Då springer kostnaden iväg fort.
mlo - 925 inlägg -
mlo svaradeBäst svar
925 InläggJa, det låter dyrt. Var var du någonstans?
mlo - 925 inlägg -
Anonym svaradeBäst svar
0 InläggDu kan få fram priserna för landet du befann dig i längst ner på den här sidan:
Vissa länder har ju samtalspriser som ligger kring 15kr/min och då krävs det inte många minuters samtal för att man ska komma upp i dessa summor.
Anonym - 0 inlägg -
6 InläggTack för alla svar! Jag var i Marocko, och visst, det kostar, men jag använde inte telefonen mycket. Skickade sms mest när vi hade wifi. Jag vill gärna se specifikation på samtalen nu när räkningen var så hög som den var. Det är nog bra att använda chatten, tack för tips!
Anna Hultin - 6 inlägg -
6 InläggHej!
Tack för hjälp som jag fått av olika personer! Jag har förstått nu hur jag ska göra när jag vill veta exakt hur mycket olika samtal kostat. Jag ska klicka på förbrukning, bocka för utlandssamtal, klicka på samtal och på rätt månad. När jag trycker på själva stapeln för den månaden så kommer det upp en lista nedanför på hur mycket samtalen har kostat. Jag var i Marocko, och det visade sig att det kostade rejält mycket att ta emot samtal där! Så min faktura är okej, men jag ska tänka mig för i fortsättningen....
Anna Hultin - 6 inlägg