-
Tyst från VIMLA.
Jan Garry Blom svaradeBäst svar
3 InläggHar beställt ett abonnemang med löfte om en bekräftelse via mail. Inte fått något. Skrivit ett par ggr. på chatten. Inte ett ljud. Var är simkortet? Har inte fått nåt! Appen jag laddade ner fungerade inte i början. Det tuggade och kraschade och svårt att logga in. Denna gången lyckades det! Detta är sanslöst dåligt bemötande mot en förstagångskund. Även om det krånglar kan Vimla höra av sig! Nån dag till och det inte fungerar annullerar jag beställningen. Det finns flera operatörer!
Jan Blom Ronneby
Jan Garry Blom - 3 inlägg -
Tyst från VIMLA.
Viktor_Vimla svaradeBäst svar
683 InläggJust nu så har vi interna problem som gör att just välkomst mail inte skickas ut. Ditt simkort är dock påväg och bör dyka upp vilken dag som helst.
/Viktor
Head of Operations @ VimlaViktor_Vimla - 683 inlägg -
Tyst från VIMLA.
Borjeg svaradeBäst svar
350 InläggAtt ni har problem har märkts tydligt ett bra tag nu. Ni måste ta in extern hjälp, innan allt ert förtroendekapital är förbrukat. Ni är väl medvetna om vad mycket negativt skriveri detta genererat. Kunder som varit trogna marknadsförare för er räkning, vänder sig mot er eller försvinner. Jag har haft mitt abonnemang pausat sen nedmonteringen av verksamheten började. Jag tror inte jag är ensam om att tvivla på er nu.
Gör nåt radikalt innan skadan blir för stor och dyr att reparera!
Borjeg - 350 inlägg -
Tyst från VIMLA.
Jan Garry Blom svaradeBäst svar
3 InläggDå jag läst igenom forumets olika inlägg och trådar är det inte mycket som är positivt den senaste tiden. Vill inte ha en massa krångel då det är min svärmor som ska använda abonnemanget. Då måste saker och ting fungera. Därför har jag beslutat att annullera beställningen och därmed är den verkställd.
Jan Blom Ronneby.
Jan Garry Blom - 3 inlägg -
Tyst från VIMLA.
Jan Garry Blom svaradeBäst svar
3 InläggKan inte låta bli😊..beställde ett nytt abonnemang från en annan operatör. Ungefär samma villkor som Vimla. En timme efter beställning hade jag bekräftelsen per mail. En liten stund efter kom nästa mail....simkortet är på väg och kommer med posten imorgon. Det ni, på Vimla!
Jan Garry Blom - 3 inlägg -
Tyst från VIMLA.
Björn Allard svaradeBäst svar
3 InläggKonstigt att allt blivit så dåligt med Vimla. Det har jag inte märkt överhuvudtaget. Jag har jämfört med andra operatörer och inte lyckats hitta någon som kan matcha Vimla vad gäller vilkor och priser.
Kort sagt Vimla håller vad de lovar.
Björn Allard - 3 inlägg -
Tyst från VIMLA.
Borjeg svaradeBäst svar
350 InläggVar det sarkasm i det sista, att de håller vad de lovar?
Ny betalpartner?
Tvillingkort?
Fungerande månadsskifte?
Samma info på appen och Mitt Vimla?
mer?
Borjeg - 350 inlägg -
Tyst från VIMLA.
Lars-Reine Ekström svaradeBäst svar
1 InläggSka vi fortsätta hur ska man säga när folk skriver obkväma saker på facebook tas inlägg bort spärras från att kunna skriva inlägg på fb sidan utan anledning som ni tydligen gjort med mig två månaders strul med betalningar osv jag ville ge en chans till men nu byter jag operatör man kan inte leva i en drömvärld att hög kundnöjdhet betyder allt det är även verkligen lyssna på sina kunder också. Men det spelar ingen roll nu imorgon förhoppningsvisklar. Llyssna på era kunder gör er av med klarna det va när ni slog er ihop med dom som allt strul börja
Lars-Reine Ekström - 1 inlägg