-
Nya villkor utan sparad surf!
Emmelie Kettisen svaradeBäst svar
1 Inlägg- Hej! Jag har några frågor som ni kanske kan hjälpa mig med?
- Enligt det nya villkoren så kan man bara spara sin surf i 12månader och sen ska allt bli nollat efter 12månader?
- Jag har förstått denna ändringen.
- Men det jag undrar är om man nu blir nollad om ett år? sparas inte min surf mer ? Kommer jag få betala mina 10gb varje månad även om jag ej använder hela 10gb utan den omställs till 0 varje månad ?
- Eller blir man nollad om ett år och sen får börja spara surf igen i 12 månader?
- Förlåt om jag är trög! Men jag förstår inte villkoren som ni skriver så jäkla otydligt i.
Är det så att ni nollar våran surf varje månad efter ett år ? Så kommer jag definitivt säga upp abonnemanget.
Emmelie Kettisen - 1 inlägg -
Asawi svaradeBäst svar
623 InläggDen surf som legat 12 månader i potten faller bort. Inte hela potten.
Har du stor pott som du är rädd att förlora kan du gå ner på lägre abonnemang och börja använda surf som ligger i potten istället. Till skillnad mot hos Hallon så försvinner inte potten när du byter abonnemang.Vimla på!Asawi - 623 inlägg -
Jonas Hedlund svaradeBäst svar
1 InläggDet här var en tråkig nyhet som man inte fått någon information om. Surt att man sparat data som helt plötsligt är borta. Nä, en tidigare nöjd kund börjar nu leta nåt bättre då ni antagligen kommer göra fler saker sämre än bättre framöver.
Jonas Hedlund - 1 inlägg -
Asawi svaradeBäst svar
623 Inlägg@Jonas-Hedlund Alla som har abonnemang ska ha fått epost om detta i slutet av februari. Surfen försvinner inte plötsligt. Det försvinner över huvud taget ingenting innan april 2019, alltså om ett år. Då försvinner den surf som legat i ett år eller mer. Om du inte redan har lägsta surfmängd, passa på att gå ner i abonnemang och använd upp din pott.
Om det just nu ser ut som att din pott försvunnit är det för att det väldigt ofta visar fel första veckan i varje månad.
Vimla på!Asawi - 623 inlägg