-
Går inte att ändra betal sätt, och vi har inte fått någon mejlfaktura MOMENT 22
Andréa Haglund svaradeBäst svar
1 InläggGår inte att ändra betal sätt, och vi har inte fått någon mejlfakturaNu kan vi inte betala på något sätt och eran support är stängd.
Hänvisar till alla andra uppstartade trådar om snarlikna problem.
Andréa Haglund - 1 inlägg -
Går inte att ändra betal sätt, och vi har inte fått någon mejlfaktura MOMENT 22
Viktor_Vimla svaradeBäst svar
683 InläggHos oss så kan man välja att betala med kort, autogiro eller faktura. Om du väljer faktura och klarna godkänner dig i deras interna kreditkontroll så kommer du få en faktura mailad till dig. Annars så skapas ingen direkt faktura, du kan dock få ta del av en momsspecifikation av oss varje månad om du önskar en sådan.
Du kan följa guiden https://vimla.se/betalmetod om hur du byter din betalmetod.
Allt gott,
Viktor
Head of Operations @ VimlaViktor_Vimla - 683 inlägg