-
Ofrivillig nedgradering
mlo svaradeBäst svar
926 InläggTvå gånger senaste tiden har jag blivit nedgraderad från fria samtal till 60/600 när jag uppgraderat data, utan att jag bett om nedgraderingen.
När jag sen försöker uppgradera tillbaka till fria samtal får jag meddelandet "Du har en pågående nedgradering och kan därför inte ändra antalet samtal/meddelanden just nu. Kontakta oss via chatten eller på hej@vimla.se så hjälper vi dig."
Högst frustrerande.
@Viktor, utöver att ni gärna får kika på buggen (man ska självklart inte bli nedgraderad till 60/600 bara för att man vill ha mer data!) får du gärna gå in och ändra mitt abonnemang (det som slutar på 686) till fria samtal igen.
mlo - 926 inlägg -
Ofrivillig nedgradering
Fredde svaradeBäst svar
280 InläggDet verkar arbetas med denna bugg.
Se denna tråd.
https://forumet.vimla.se/t5/Buggar/Nedgradera-samtal/idi-p/9216
Nöjd Vimla kund sen 2015!Fredde - 280 inlägg -
Ofrivillig nedgradering
mlo svaradeBäst svar
926 InläggDet är inte samma problem. Du ville nedgradera samtal, jag ville uppgradera data - och fick mina samtal nedgraderade på köpet utan att ha bett om det.
Men det verkar vara så många problem kring upp- och nedgradering så kanske är det samma underliggande bugg som orsakar allt detta strul?
mlo - 926 inlägg -
Ofrivillig nedgradering
Viktor_Vimla svaradeBäst svar
622 InläggTack @mlo! Jag ser till att vi kollar på det här. Kan vara så att fel anrop görs i samband med nergraderingen.
/Viktor
Viktor_Vimla - 622 inlägg -
Ofrivillig nedgradering
Lidback svaradeBäst svar
313 InläggSnart fyra månader med status "Under analys". är det inte klargjort än, så är det under all kritik att saker tar såhär lång tid. Önskvärt att hålla saker och ting up-to-date här i forumet, Vimla.
Jag förstår att det vanliga snacket om att det är mycket att göra etc som gör att det tar tid från att närvara här.
Men kan man inte närvara när det handlar om flera månader sen uppdateringar så borde man inte ha det öppet heller.Lidback - 313 inlägg -
Ofrivillig nedgradering
Mrnolimit svaradeBäst svar
197 InläggIdag när jag loggade in på "Mitt Vimla" så hade jag blvit nedgraderat från obegränsade samtal. Det gick dock bra att ändra tillbaka. Jag har inte nedgraderat mina samtal utan endast datamängden. Jag hoppas att dett löser sig.
Mrnolimit - 197 inlägg