Support via telefon

  • 14 October 2019
  • 14 svar
  • 9380 visningar

Användarnivå 1

Kan man inte ringa er?! Hade gärna gjort det eftersom jag har en del frågor..


14 svar

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej @Noomi-Weinéus

Vi erbjuder idag ingen telefonsupport men du nåt oss via vår chatt, här i forumet,mail eller exempel via ett facebook PM.

Hör gärna av dig via någon av de kontaktvägar jag gav ovan och ställ dina frågor så hjälper vi dig mer än gärna 🙂

MVh



Användarnivå 2

En telefon operatör som man inte kan ringa till??? Världen är all bra ologisk. Man får en känsla av att man vill slippa kunderna.

Det är ju också en ynkedom att inte chatten finns länkad tydligt under supportsidorna! Jag vet inte hur många inlägg vi behövt svara på nu och tala om för kunder hur de ska kunna hitta till chatten...

Som @Drazen-Trogrlic så riktigt skriver här ovan "Man får en känsla av att Vimla vill slippa kunderna".

Användarnivå 5
Emblem +20

@S.L Information om att man kan nå oss via PM från facebook är på ingång. Sa till om att lägga till infon under vimla.se/kontakt så det bör dyka upp som tidigast idag men troligtvis nästa vecka!

@S-L @Drazen-Trogrlic Har även tagit vidare att man upplever att det är svårt att hitta till vår chatten men har ingen uppdatering gällande om hur den ligger synlig idag kommer ändras.

Mvh



Användarnivå 5
Emblem +20

Godmorgon @S.L

Uppskattar ditt svar :)

  • Vårat system som hanterar alla de mail-ärenden tilldelar alltid ett ärende nummer som personen får till sin mail efter att hen hört av sig till oss. Förstår jag din tanke rätt om du syftar på ett slags system där, oavsett om det är via mail, Facebook eller forumet, kopplar ihop ärenden genom ens ärende med ärendenumret så all återkopplingen samlas på ett och samma ställe?
  • Om du istället menar svar på de mail ärenden så arbetar vi olika. De flesta sitter och svarar på våra äldsta mail men några av oss skummar igenom vår mail-kö för att hitta mer akuta ärenden så som stulna mobiler, aktiveringar av sim kort eller dylikt.

  • Det stämmer att vi har ett fungerande PM system via forumet men denna har, i alla fall jag, valt att nu under perioden med vår backlog inte ha som en kontinuerlig kontaktväg till oss som kontrolleras regelbundet. Det är på grund av att de flesta hos oss lägger all sin fokus till chatten, forumet, mail och de PM som skickas via facebook. Jag tror att forumet kommer utvecklas och då får vi se hur vi gör med PM funktionen och om det ska ändras eller läggas till så det blir smidigare att hantera.

    Du skriver att vi återkopplar orättvist, syftar du på forumet eller mail? Om du syftar på forumet så försöker jag öppna upp alla nya eller redan besvarade trådar (som behöver svar på nytt) och gå igenom den i kronologisk ordning. Ibland missar jag trådar eller svarar på nya först men min plan är alltid att gå igenom och ge återkoppling till de äldsta trådarna först.

    Mvh

    Jag har försökt få tag på er sedan i måndags på Mail angående ett ärende där ni gjort fel. Detta eftersom att chatten inte går att hitta via hemsidan.  Känns helt orimligt att jag som betalande kund ska få min telefoni/sms samt internet avstängt pågrund av ett fel som ni gjort och som grädde på moset behöva vänta mer än en vecka innan jag får svar. Ni har alltså bestämt er för att byta ut era simkort för andra gången sedan årsskiftet. Blir ju ganska svårt att byta ut ett simkort om det nya aldrig dyker upp  i brevlådan. 
     

    Snälla ta tag i er kundsupport. I dagsläget skulle jag inte kunna rekommendera vimla till någon. 

    Scandalous kundservice.

    It is since this morning I am trying to contact them without any success.

    How can this be possible?

    How do I do to cancel the subscription?

    I prefer to pay few kronor more but get a better kundservice

    Hej jag ville kontakta er första gången 

    Jag har skrivit mail men jag fick ingen svar 

     

    Jag tänkte fråga angående faktura 

    Hej hur gör vi  om. min flickvän vän inte fått sitt kort skall hon vara ute mobil varför har ni inget ställe där man kan hämta sim kort .

    Hej, 

    jag heter Mahdi och har varit som kund hos er sedan två år tillbaka. Nu skulle jag säga att varför ska betala 48 kr extra denna månad?

    Jag vill säga att jag är inte nöjd längre med ert erbjudande och funderar på att skaffa en ny abonnemang 😓

    Användarnivå 3
    Emblem +20

    Hej @M Mahdi 

    Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

    Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

    Jag vill ha TELEFON KONTAKT inte chatt, mail eller facebook jag har frågor om min betalning då vill jag prata med en person och inte chatta som jag inte ens hittar. 

    Svara