✅ Besvarat

Simkort

  • 20 juli 2021
  • 3 svar
  • 120 visningar

Hej,

Min simkort fungerar inte två dagar. Jag testade i en annan telefon, men det är samma problem. 

Gärna hjälp mig snart som möjligt. 

Med vänliga hälsningar,

Danijela Tadić

icon

Bästa svar av Abbe_Vimla 20 juli 2021, 16:10

Hejsan @Danijela 

Jag har kikat på ditt ärende och ser att du har skickat ett mail till oss till hej@vimla.se 

Jag har nu besvarat det mailet och har skickat några frågor som kommer hjälpa oss att felsöka problemet. 

Hör gärna av dig så hjälper vi självklart dig vidare

Mvh/Abbe

Visa original

3 svar

Användarnivå 3
Emblem +8

Hejsan @Danijela 

Jag har kikat på ditt ärende och ser att du har skickat ett mail till oss till hej@vimla.se 

Jag har nu besvarat det mailet och har skickat några frågor som kommer hjälpa oss att felsöka problemet. 

Hör gärna av dig så hjälper vi självklart dig vidare

Mvh/Abbe

Hej, 

Det står "Ingen SIM-kort" och det är samma i båda telefonen.

Numret som är på simkort är xxxxxxxxxxxxxxx

Med vänliga hälsningar, 

Danijela Tadić! 

Hej, 

Jg testade med det sättet som du sagt, men det funkar inte fortfarande.

Tack för att du skickat ett nytt simkort till mig. 

Hälsningar, 

Danijela! 

Svara