Simkort

  • 8 april 2021
  • 1 svar
  • 11 visningar

Hej.. Mitt nya simkort funkar inte hur går jag tillväga för att aktivera det? Nr 07xxxxxxxx? 


1 svar

Användarnivå 1
Emblem +4

Hej @Anna Maria Pärlan Viola 

Jag har kikat på ditt abonnemang och allt ser fint ut på abonnemanget 

 

Skulle du kunna testa att ta ut SIM-kortet → Starta om telefonen → Sätt tillbaka SIM-kortet igen → gör det någon skillnad ?

 

Du kan också prova simkortet i en annan telefon? På så vis kan vi få reda på om det är telefonen eller abonnemanget det är fel på.

Om det inte hjälper vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta felet och därefter hjälpa dig.

 

Mvh/Abbe

Svara