Fråga

Sim-kortet funkar inte

  • 27 juli 2020
  • 4 svar
  • 44 visningar

Jag ska just gå över från 3 till Vimla. Har fått ett nytt sim-kort från er. När jag nu ska starta upp står det att sim-kortet är ogiltigt. Jag har haft en 6-siffrig kod men det nya sim-kortet har ju 4-siffrig kod. Telefonen vill att jag slår in en 6-siffrig kod…

Jag kommer ingenstans. Hur gör jag? Kan det vara så att min telefon är låst till 3??


4 svar

Mitt sim-kort har också slutat funka. Testat i två olika mobiler. 

Användarnivå 5
Emblem +28

@Emma Lindell Nilsson,

Kom in i chatten på vimla.se/kontakt eller maila hej@vimla.se så hjälper vi dig med det

Sim-kortet funkar inte. Har prövat det i 3 mobiler.

Användarnivå 5
Emblem +28

Hej,

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara