✅ Besvarat

sim

  • 5 juni 2020
  • 5 svar
  • 178 visningar

Har fått nytt simkort för uppdatering och skulle gjort bytet den 2/6 men glömde det ! Vårt gamla funkar ännu ! Vi provade byta nu och stängt av telefonen och starta om igen men funkar inte ?

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 5 juni 2020, 10:33

Hej @Roman Turga,

Jag har kikat i vårt system och ser att din migrering till 2.0 gick inte genom då i vårt system har vi en aktiv begäran för att flytta ditt nummer som slutar på 23 till ditt andra abonnemang som slutar på 24.

Ditt gamla SIM-kort (med SIM-kortsnummer som slutar på 209) borde fungera fortfarande. Du kan kontrollera vilket SIM-kort ska vara aktiv genom att kolla på SIM-korts baksida då ditt gamla ska ha en grön Vimla-logga och ett SIM-kortsnummer med 14 siffror varav de sista tre är 209.

 

Eftersom din uppgradering till 2.0 gick inte genom, vill du att vi försöker uppgradera på det näst möjliga datum?

Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +30

Hej @Roman Turga,

Jag har kikat i vårt system och ser att din migrering till 2.0 gick inte genom då i vårt system har vi en aktiv begäran för att flytta ditt nummer som slutar på 23 till ditt andra abonnemang som slutar på 24.

Ditt gamla SIM-kort (med SIM-kortsnummer som slutar på 209) borde fungera fortfarande. Du kan kontrollera vilket SIM-kort ska vara aktiv genom att kolla på SIM-korts baksida då ditt gamla ska ha en grön Vimla-logga och ett SIM-kortsnummer med 14 siffror varav de sista tre är 209.

 

Eftersom din uppgradering till 2.0 gick inte genom, vill du att vi försöker uppgradera på det näst möjliga datum?

Den som jag fick föra vecka som jag ska byta fungerar inte slutet 8423. Men det fungerar gamla sim men den som jag fick föra vecka fungerar inte.

Den som slutet min dotter tappar  209 kan ni skicka en nytt simkort.

Mit sim funkar inte o ringa ut på det är betalt o telen är inte spärrad 

Hej! Har inte fått mitt simkort 2 så jag har inte kunnat byta. 

Hej, jag försökte byta till nya simkortet på planerad dag men det fungerar inte. Blir lite sur då jag följt era instruktioner o dessutom redan fått beställa ett nytt...

Svara