Problem med surfpott och appinlogg

  • 16 juli 2021
  • 4 svar
  • 39 visningar

Användarnivå 4
Emblem +1

Hej!

Är det fler som har problem när det gäller surfen?

Höjde mitt abonnemang från 3 GB till 8 GB och fick bara 4,98 GB 

Min mor hade samma problem när hon höjde tidigare.

 

Vimla appen går sällan att logga in på av någon anledning, försöker man flera gånger så kommer man in men kan loggas ut lika fort igen.

 

Nätet har varit väldigt segt i ett par dagars tid. 


4 svar

Användarnivå 3
Emblem +8

Hejsan @CoffeeTears 

 

Tack för att du hör av dig!

1- När du uppgraderar ditt abonnemang till högre surfnivå så får du resten av surfen du uppgraderar för och debiteras du endast för mellanskillnad. 

För exempel:

Du har 3 GB för 100 kr/mån och uppgraderar till 8 GB för 160/mån 

Då får du resten av surfen du uppgraderar för “8 - 3 = 5GB” och debiterar du för mellanskillnad på kommande månadsfaktura “160 - 100 = 60 kr”

2- Angående Vimla appen, har du problem med Vimla appen så rekommenderar jag att du testa att ta bort appen från din telefon och ladda den på nytt

Fungerar för dig att logga in på mitt.vimla.se? Är det bara appen som krånglar? 

3- Jag ser också att du har skickat feedback och förslag på andra trådar. Jag vill bara säga stort tack för att du dela med dig de åsikter. det känns verkligen som om de kommer hjälpa många här på forumet 🙂. Jag kommer självklart ta de vidare.

Har du några frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig
Mvh/Abbe

Användarnivå 4
Emblem +1

Hejsan @CoffeeTears 

 

Tack för att du hör av dig!

1- När du uppgraderar ditt abonnemang till högre surfnivå så får du resten av surfen du uppgraderar för och debiteras du endast för mellanskillnad. 

För exempel:

Du har 3 GB för 100 kr/mån och uppgraderar till 8 GB för 160/mån 

Då får du resten av surfen du uppgraderar för “8 - 3 = 5GB” och debiterar du för mellanskillnad på kommande månadsfaktura “160 - 100 = 60 kr”
 

Okej, då förstår jag

2- Angående Vimla appen, har du problem med Vimla appen så rekommenderar jag att du testa att ta bort appen från din telefon och ladda den på nytt

Fungerar för dig att logga in på mitt.vimla.se? Är det bara appen som krånglar? 

3- Jag ser också att du har skickat feedback och förslag på andra trådar. Jag vill bara säga stort tack för att du dela med dig de åsikter. det känns verkligen som om de kommer hjälpa många här på forumet 🙂. Jag kommer självklart ta de vidare.

Har du några frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig
Mvh/Abbe

Har försökt installera om appen, rensa cache men den visar loggar in och sedan skickar den mig tillbaka till inloggningssidan, och ja det är endast problem via appen, via webbläsaren funkar det utan problem.

 

3- Jag ser också att du har skickat feedback och förslag på andra trådar. Jag vill bara säga stort tack för att du dela med dig de åsikter. det känns verkligen som om de kommer hjälpa många här på forumet 🙂. Jag kommer självklart ta de vidare.

Har du några frågor eller funderingar så är det bara att höra av dig
Mvh/Abbe

Tycker bara det är kul att hjälpa till :) 

Användarnivå 3
Emblem +8

Hej @CoffeeTears 

Vad har du får telefon modell? Har du möjlighet att prova appen i en annan telefon? På så vis kan vi få reda på om det är telefonen eller annat det är fel på.

Om det inte heller hjälper så vill jag be dig att kontakta vår support istället för att felsöka problemet lite djupare. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Mvh/Abbe

Användarnivå 4
Emblem +1

Hej @CoffeeTears 

Vad har du får telefon modell? Har du möjlighet att prova appen i en annan telefon? På så vis kan vi få reda på om det är telefonen eller annat det är fel på.

Om det inte heller hjälper så vill jag be dig att kontakta vår support istället för att felsöka problemet lite djupare. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Mvh/Abbe

huawei mate 20 pro, min mor har också samma problem men ska testa på min surfplatta. Återkommer. 

Svara