Nytt Sim kort

  • 18 mars 2020
  • 8 svar
  • 0 visningar

Hej..

Har jag tappat mobilen i Lördags den 14-03-2020 och hade jag spärrat kortet och beställde ett nytt sim på samma dag men jag fick inte den fram till idag!!

När få jag detta ?

MVH

Tarza Ahmed

18-03-2020


8 svar

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Tarza-Ahmed,

Om du beställde nytt SIM på fredag skulle det åka iväg på den nästa arbetsdag, måndag den 16:e då det tar upp till 3 arbetsdagar att nå dig. Dock inget SIM-kort har skickats eftersom jag ser att du valde avsluta ditt abonnemang på den 14:e.

Var det gjort av misstag isf kan jag återaktivera ditt abonnemang och se till att ett nytt SIM åker iväg till dig.

Hej

Jag har tappat mitt mobil därför har jag spärrat mitt kort men gärna jag vill ha ett nytt SIM-kort på samma mitt nummer om det gör först ..om det gör inte då ett nytt nummer tack

Mvh

Tarza A

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Tarza-Ahmed,

Jag förstår, då vill jag att du bekräftar att jag ska återkativera ditt abonnemang (just nu har du valt att avsluta det) och skicka ett nytt SIM-kort, som kommer stå på det samma numret du använder.

Hej..

Hur ska jag bekräftar den det att bara svara på mejl eller??!!

Tack


Jag bekräftar att ska återkativera mitt abonnemang Tack

Är det bra så eller??11

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Tarza-Ahmed,

Ett skriftligt bekräftelse här på forumet räcker. Jag återaktiverar abonnemanget nu och beställer ett nytt SIM till dig som borde nå dig om 1-2 arbetsdagar.

Hej..

Ok tack så jätte mycket isf man få den på tisdag nästa väcka eller??!

Tack

MVH Tarza

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Tarza-Ahmed,

Ja, dock datumet är bara ett beräknat datum. Det kan ta lite längre beroende på postens belastning under nuvaranda omständigheterna.

Hej igen...

Idag det är 4 dag har gått och jag fick ingen SIM-kort som ni vet måste fixa alla appen om igen som bank-ID Bank-konto..etc hur länge ska jag väntar detta??!!

Med vänlig hälsning

Traz A

Svara