Fråga

Ny månad, surf kvar och långsam hastighet 🐢

  • 3 juni 2021
  • 1 svar
  • 39 visningar

Hej! 

 

Igår gick det snabbt att surfa och idag går det betydlig långsammare. Ingen idé att ens försöka kolla något socialt nätverk pga att bilderna sällan/aldrig laddar in. Det har inte skett någon förändring på min sida och APN-inställingarna är korrekta. Ser att ni har haft någon typ av systemunderhåll, kanske något på er sida som är fel? Tvivlar på att nätet är överbelastat denna tid när det aldrig varit det tidigare. 


1 svar

Användarnivå 3
Emblem +20

Hej @David. A 

Jag kikade på ditt abonnemang och det ser ut som att allt som behöver vara igång på ditt abonnemang för att du ska kunna surfa, är igång! :)

:arrow_down:Jag vill därför att du testar nedan :arrow_down:GjQ_orN3B-j0jaUIpTJ6gN5k66AIBdRIS4UEkaPPttuJo0RFIA4kQrh8CSTZFn0cV6ZQK0e8O1km4Owps-44nJVjSNQxEcSYNAt2vfAHv1T04hC3NtQ9xJg9eMXxh_NOT0wE02sk

- Starta om din telefon utan SIM-kortet isatt
- Dubbelkolla så att mobildata är aktivt i telefonen, är det redan igång stänger du av och sätter på det igen
- Fungerar det bättre om du sätter SIM-kortet i en annan telefon?

Fungerar det fortfarande inte efter du följt ovan vill jag att du skickar bilder på dina inställningar till hej@vimla.se eller i chatten på
vimla.se/kontakt (öppet vardagar 9-16) så får du vidare hjälp av en supportexpert.

Svara