Nedsatt Hastighet efter uppdaterad datavolym

  • 4 mars 2017
  • 5 svar
  • 0 visningar

Efter att jag gått från 17 till 22gb på mitt abonemang så har hastigheten på min tfn gått ner till <0.01mbit/s. Jag har 21.99gb surf kvar denna månaden så inte det som är felet. Jag har prövat de olika nätinställningarna men utan resultat. Oavsätt 4G/3G/hspda/lte och allt vad det nu är så har jag snigelsurfhastighet. Antar att det är ngn restriction som lagts på när jag förbrukade all data förra månaden som ligger kvar?


5 svar

Emblem

Det har varit nån sorts bugg med att datamängden markeras som förbrukad fast den inte är det. Verkar inte vara löst än att döma av ditt problem.

Pingar @Victor och @Petter

@Asawi ah misstänkte ngt sådant. Så då väntar jag på att någon admin kan gå in och ta bort den? Eller bör jag kontakta ngn?

Emblem

@Christopher-Åkersten Chatten öppnar tyvärr inte förrän på måndag, men kolla med dem då om de inte kommer till forumet och svarar.

Emblem +1

@Christopher-Åkersten


Jag ser här att du i nätet dessvärre hade både låg- och höghastighet aktiverat. Jag har tagit bort en låga hastigheten, kan du testa starta om telefonen?


Jag har även laddat på ditt abonnemang med 2 GB data som kompensation för strulet


Allt gott,

Viktor

@Viktor


Tyvärr så löste det inte problemet. Nu är jag bissart nog låst till exakt 1mb/s oavsett plats. Standard brukar vara 45mbs+

Svara