Sen någon vecka tillbaka är det riktigt dålig täckning där vi bor i Åhus. Detta har inte varit något bekymmer sen vi skaffade vimla men nu går det inte prata i telefon då andra parten inte hör oss.
Datatrafiken är även den väldigt långsam
Sen någon vecka tillbaka är det riktigt dålig täckning där vi bor i Åhus. Detta har inte varit något bekymmer sen vi skaffade vimla men nu går det inte prata i telefon då andra parten inte hör oss.
Datatrafiken är även den väldigt långsam
Hej
Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).
Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.