Mobildata extremt långsamt

  • 1 February 2020
  • 38 svar
  • 181 visningar


Visa första inlägg

38 svar

Mitt behöver också "omstart".

Min surf funkar heller inte fast jag har surf. Hjälp tack mvh

Hej, skulle du kunna kolla på mitt mobilnätverk? Det funkar otroligt segt och kan inte använda det.

Mvh

Användarnivå 6
Emblem +54

@Carl-Linus-Simon-Magnusson @David_Dahlgren @Alexander-Andersson @Annika-Karin-Elisabeth-Hellman

Omstart om 15 minuter för er alla :)

Mvh Emil

@Emil_Vimla

Nu funkar det 😅 Tack Emil!

Användarnivå 6
Emblem +54

Toppen @David_Dahlgren 😍
Mvh Emil

Hej Emil! Skulle du kunna ta en titt på mitt nätverk också? 😍 Det är riktigt långsamt. Betalade dessutom för 1 GB extrasurf förra månaden, som jag inte kunde använda i rätt hastighet. 😞 Aja.



@Emil_Vimla


Hej, jag har samma problem. Kan du hjälpa mig med det också

Hej, exact samma problem här, rätt segt att det drar från potten trots att det knappt går att surfa, (Hade även samma problem i december så gick helt om miste om den extra julklapps gigen, vilket jag inte bryr mig lika mycket om, men ändock påvisar ett återkommande problem)

@Emil_Vimla Stort Tack för hjälpen! Du hade helt rätt, jag jade fyllt i port o proxy. Nu funkar allt jättebra! 👍👍

Användarnivå 5
Emblem +20

Hej allihopa!

Alla ni som upplevt problem ska bara behöva starta om era mobiler så ska det fungera som vanligt igen 🙂 Får ursäkta för besväret det orsakat!

Mvh

Har samma problem. Fick hjälp tidigare men felet består än.

Hej,

Detta mobilabonnemanget har jag för att kunna facetima med min gamla mamma nu i coronatider. När surfen tog slut tecknade vi nytt abonnemang med mer surf men hastigheten har inte kommit tillbaka trots att vi nu har extra 15 Gb. Har sett här att man behöver starta om sin devisen. Jag kan inte göra detta själv och undrar om ni kan göra en omstart av kortet? Vi behöver ha löst detta innan julafton🙏🏻
// Peo 
 

Svara