Fråga

Låst simkort

  • 4 september 2020
  • 3 svar
  • 48 visningar

Hej!
Jag undrar om hur man kan beställa ett nytt kort eftersom min sons kort blivit låst, igår använde vi PUK som finns på Vimla inställningar, det fungerade bara tills idag. vi försökte idag med samma PUK, men det hjälpte inte. Nu finns bara ett försök. PUK: 54374711


Med vänliga hälsningar

Ali


3 svar

Användarnivå 5
Emblem +4

Hej @Jan steve,

Nytt SIM-kort beställer ni inne på Mitt Vimla → Inställningar → Spärra SIM.

Hej Emil!

Jag gjorde som du skrev att jag spärrade SIM, men tyvärr har jag inte fått något nytt SIM.

Jag undrar vad jag måste göra just nu? Behöver jag beställa ett nytt SIM eller vad?

mvh

Användarnivå 5
Emblem +4

Hej igen @Jan steve,

Dubbelkolla på Mitt Vimla → Kontouppgifter → Stämmer adressen vi har till dig där? Eller saknas det ett lägenhetsnummer, en C/o eller liknande?

Är det något som inte stämmer klickar du på hämta adress och sedan beställer du ett nytt SIM. Är allt redan rätt kommer du in i chatten på vimla.se/kontakt så får vi se över någon annan lösning.

Svara