Kontakt simkort

  • 13 mars 2019
  • 9 svar
  • 2 visningar

Mitt simkort sitter i en router på annan plats och har tappat kontakten. Den bevakar bla ett larm, kamera samt en värmeanläggnig. Jag får ingen kontakt, vad har hänt. Telnr xxxxxxxxxx. Svar önskas assap


9 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

@Peter-Ekhagen Tog bort ditt telefonnummer så att det inte syns på ett offentligt forum. Tror det blir svårt att säga för Vimla vad som hänt. Det kan vara en driftstörning (se närmare på https://www.telenor.se/kundservice/driftinformatio...) men kan också vara kopplat till själva hårdvaran, dvs routern. Det bästa hade varit om någon hade kunnat dra ur sladden ur vägguttaget för routern och sätta in den igen. Omstarter löser ofta problem men inte alltid.

Ni har alltså inte stängt simkortet av misstag? Får ni kontakt

Användarnivå 4
Emblem +1

@Peter-Ekhagen Jag jobbar inte på Vimla så kan inte svara på det. Men om räkningarna är betalda (det ser du i Mitt Vimla) så finns det ingen anledning att Vimla stänger av. Vimla får rätta mig om jag har fel :)

@Peter-Ekhagen

Hej Peter!
Skicka gärna ett mail eller kom in i chatten så kan vi kika på det!

Kolla tidigare mail. Tacksam för koll av detta snarast.

@Peter-Ekhagen

Jag hittar inget mail från dig. Kom gärna in i chatten så får du hjälp direkt!

Men du har ju chatten här? Kan du vara snäll och kolla så att kortet inte är avstängt, eller att något har hänt med det. Jag måste få ordning på detta

då det bla bevakar ett larm

Kan jag få ett besked snarast

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Peter-Ekhagen

Detta är inte chatten utan vårt forum.
För att vi ska kunna hjälpa dig med detta ärende behöver du kontakta oss via vår chatt eller skicka ett mail till hej@vimla.se
Chatten finner du genom att logga in till ditt vimla och klicka på den lilla gröna chattbubblan nere i högra hörnet eller genom att öppna en supportartikel och välja att du ej fått svar på din fråga.

Varför du behöver kontakta oss via vår support beror på att detta rör uppgifter vi inte ger ut i forumet.

Svara