kan inte ringa ut

  • 12 januari 2021
  • 2 svar
  • 30 visningar

Hej

Jag har inte kunnat ringa ut på min mobil senaste månaderna och ni verkar inte fixa detta. Vad är det som är fel? Behöver kunna ringa med mobilen, vill att ni fixar detta omgående samt någon slags ersättning för att jag inte kunnat använda mitt abonnemang fullt ut. 
Mvh

Emilia


2 svar

Användarnivå 6
Emblem +55

Hej @Emilia 08,

Ojm jag beklagar att du upplevt att du inte kunnat ringa ut senaste månaderna! Jag har kikat på ditt abonnemang men på rak arm kan inte se något som skulle orsaka det. Går det att skicka och ta emot SMS och surfa som vanligt?

Jag eller en av mina kollegor kan hjälpa dig i realtid när du chattar med oss, där vi kan även se över din månadsfaktura, eftersom du inte kunnat använda ditt abonnemang.

Chatten hittar du på vimla.se/kontakt eller som inloggad i Mitt Vimla och ör öppen vardagar mellan 09-16.

Hej

 

Om vi väntar vad får vi för kompensation för detta? Det minsta är att slippa abonnemangsavgiften fram tills det är löst. 
 

//Emilia. 

Svara