Jag postade i fel forum behöver hjälp med surfhastighet

  • 31 October 2021
  • 7 svar
  • 55 visningar

 

 


7 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

 

 

I vilket forum postade du då? Det kanske ändå finns någon där som har tips åt dig.

På vilket sätt behöver du hjälp med datatrafiken?

Jag har köpt surf men min hastighet är fortfarande begränsad sedan en dag. 

Användarnivå 4
Emblem +1

Jag har köpt surf men min hastighet är fortfarande begränsad sedan en dag. 

Kontakta kundtjänsten så hjälper de säkert dig. Vardagar 9-16

https://www.vimla.se/kontakt

Användarnivå 5
Emblem +1

Efter att du har köpt ny surf så måste du starta om mobilen, har du inte gjort det så surfar du fortfarande i den lägre hastigheten.
Har du startat om mobilen så är det ngt annat som strular, då får du tyvärr vänta till måndag när kundtjänst öppnar. :)

Användarnivå 3
Emblem +10

Hej @Patrik Albin Percy,

Självklart är det inte kul när hastigheten inte kickar igång direkt! Har det fortfarande inte hoppat igång efter en omstart så gör du helt rätt i att höra av dig till vår support :slight_smile:

Du får snabbast hjälp här:

Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16)

He, det kom inte igång trots massa omstartarter och googlingar. Jag betalade i fredags och hade ingen surf tills imorse då min nya månadssurf kom. Jag skulle gärna vilja reklamera det köper för jag kunde inte använda det och nu har jag ju data igen :( 

Användarnivå 3
Emblem +10

He, det kom inte igång trots massa omstartarter och googlingar. Jag betalade i fredags och hade ingen surf tills imorse då min nya månadssurf kom. Jag skulle gärna vilja reklamera det köper för jag kunde inte använda det och nu har jag ju data igen :( 

Ajdå, då verkar något ha blivit knasigt och jag får verkligen beklaga det! :frowning2:

Hojta till vår support så ska vi undersöka det och hjälpa dig med köpet, såklart ska du inte betala för något som du inte har kunnat använda.

Svara