Internet funkar inte

  • 1 april 2017
  • 5 svar
  • 1 visning

Hej! Det är 1 april (en nya månad) nu och min internet (4G) funkar inte. Fakturan är betald. Varför har jag ingen internet?

Chris


5 svar

Emblem +3

@Chris har du testat att stänga av mobilen helt, vänta 1 minut och sätta på den igen? Om inte, så testa det ;

Gå in på dina internet inställningar och återställ dom annars

Mitt fungerar inte heller. Har varit utomlands, surfade tydligen mer än tillåtet så allt stängdes av. Nu när jag är hemma borde det väl fungera? Jag har massor av GB, samtal och SMS kvar så det skulle inte öka på räkningen. Jag ska prova tipset ovan om att stänga av telefonen.

Trodde inte ett ögonblick på att det skulle hjälpa att stänga av och sätta på. Men det gjorde det.

Vad bra att du löste det Tomas! Jag var också sjukt skeptisk till lösningen att starta om telefonen, tills jag började jobba här och insåg hur många problem det kan lösa!

Svara