✅ Besvarat

Inget internet

  • 2 mars 2021
  • 1 svar
  • 47 visningar

Hej bästa Vimla, 

 

Under de senaste dagarna har jag endast kunna ansluta till internet då jag befunnit mig inom en Wifi-zon.

Problem: Det går inte att ansluta till internet med endast mobildata. 

Försök på lösning: Omstart av mobil, samt fabriksåterställning av mobil - Inte önskad effekt. 

 

Allt gott

Fredrik

icon

Bästa svar av Felix_Vimla 3 mars 2021, 09:06

Hej @Fredrik Corneliusson,

Jag beklagar att du upplever du inte kan använda internet förutom när mobilen är uppkopplad till WiFi. Jag har kikat på ditt abonnemang i systemet dock på rak arm kan jag inte se något som skulle hindra datan att fungera. 

Om omställning av APN-inställningarna ger inget förändrat effekt vill jag att du chattar med oss då kommer vi behöva felsöka djupare och kommer kunna hjälpa dig i realtid.

Chatten finns på vimla.se/kontakt eller som inloggad i Mitt Vimla och är öppen vardagar mellan 09-16. :slight_smile:

 

Visa original

Detta ämne är stängt för kommentarer

1 svar

Användarnivå 7
Emblem +55

Hej @Fredrik Corneliusson,

Jag beklagar att du upplever du inte kan använda internet förutom när mobilen är uppkopplad till WiFi. Jag har kikat på ditt abonnemang i systemet dock på rak arm kan jag inte se något som skulle hindra datan att fungera. 

Om omställning av APN-inställningarna ger inget förändrat effekt vill jag att du chattar med oss då kommer vi behöva felsöka djupare och kommer kunna hjälpa dig i realtid.

Chatten finns på vimla.se/kontakt eller som inloggad i Mitt Vimla och är öppen vardagar mellan 09-16. :slight_smile: