Fråga

Ingen täckning

  • 16 juli 2020
  • 2 svar
  • 10 visningar

Hej, 

Jag har två abonnemang hos er, ett till mig och ett till min son (jag är osäker på om jag loggade in med e-postadressen till det abonnemang det gäller men jag tror det). Min telefon har täckning, man i hans står det ”ingen täckning”. Vi har provat att göra enligt ett förslag att ta bort auto och istället välja Vimla som operatör, men det fungerar inte. Han haren gammal IPhone 5, kan det ha något med saken att göra? 
Vad ska vi göra? 
 


2 svar

Jag har ny bytt simkort mellan telefonerna och konstaterat att det inte har med telefonen att göra, det är något med sim-kortet eller abonnemanget. 

Emblem +2

Hej @Sofiaabergare 

Jag har kollat på dina abonnemang och kan inte se något på rak arm som skulle orsaka att det inte fungerar.

Då vi inte kan skriva ut personlig information här på forumet rekommenderar jag att du kontaktar vår support, du kan mejla oss på hej@vimla.se eller skriva till oss via vår chatt du hittar på vimla.se/kontakt 

Med vänlig hälsning, Robin 

Svara