Fråga

inga veriferingskoder från lidl

  • 13 januari 2021
  • 3 svar
  • 35 visningar

Jag har problem med att få veriferingskod från bla. Lidl , Folktandvården mm. Vad beror detta på?


Detta ämne är stängt för kommentarer

3 svar

Användarnivå 2
Emblem +10

Hejsan @Ma351 !
Det kan bero på väldigt många olika saker. 

-Får du/ den som försöker messa dig något felmeddelande?

-Fungerar det om du sätter i simkortet i en annan telefon?

Om felet verkar vara kopplat till telefonen kontaktar du mobiltillverkaren för då verkar den gått sönder i fallet. Om det inte heller fungerar i en annan telefon kontaktar du vår tekniska support via antingen mail till hej@vimla.se eller i chatten på vimla.se/kontakt

Hej

Det kommer inget felmeddelande . Jag får bara att de ska skicka veriferingskoden och sedan händer inget. När det sedan står : har du inte fått koden så försök om några minuter igen.

Jag har provat med både min gamla telefon och köpte sedan en ny telefon och problemet kvarstår. 

Mvh Maria

Användarnivå 2
Emblem +10

Hejsan igen @Ma351 

Då felet inte ligger i telefonen behöver du kontakta vår chatt (vimla.se/kontakt öppet vardagar mellan 9-16) eller maila in till oss på hej@vimla.se. Lycka till!