hjälp med simkort

  • 13 januari 2021
  • 2 svar
  • 13 visningar

Hej beställde ett abonnemang med nytt nr hos er och fick kortet idag. 

När jag sätter de i telefonen så står där endast nödsamtal-vimla!

Min fru har vimla så jag tog det mitt simkort i hennes telefon för att se om det var problem med min telefon som var problemet men det funka inte i hennes. Vad är felet? Behöver det aktiveras? 


2 svar

Jag har fått hjälp. Anledningen var att det hade inte hunnit blivit aktiverat. Men nu funkar det 

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Kaj Yngve Christoffer 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Svara