hjälp med simkort

  • 13 januari 2021
  • 2 svar
  • 12 visningar

Hej beställde ett abonnemang med nytt nr hos er och fick kortet idag. 

När jag sätter de i telefonen så står där endast nödsamtal-vimla!

Min fru har vimla så jag tog det mitt simkort i hennes telefon för att se om det var problem med min telefon som var problemet men det funka inte i hennes. Vad är felet? Behöver det aktiveras? 


2 svar

Användarnivå 3
Emblem +18

Hej @Kaj Yngve Christoffer 

Då detta är vårt offentliga forum där alla kan se vad du lägger ut vill jag be dig kontakta vår support istället. Du når dem på hej@vimla.se eller via chatten på vimla.se/kontakt (öppen vardagar 9-16).

Anledningen till detta är för att ditt ärende kräver att du ger ut personuppgifter så att vi ska kunna hitta ditt abonnemang och därefter hjälpa dig.

Jag har fått hjälp. Anledningen var att det hade inte hunnit blivit aktiverat. Men nu funkar det 

Svara