Fråga

HÄLJP NÅGON SNÄLLA

  • 2 October 2021
  • 3 svar
  • 51 visningar

Hej

jag har försök nå er på gmail flera gånger nu, finns det inget annat sätt att kontakta er? Eftersom jag vet inte om jag har köpt abonnemang nu eller inte. När jag loggar in på mina sidor står det att jag behöver först en aktiv SIM-kort, men Sim kortet kom för länge sen och jag har använt det men den fungerar fortfarande inte. Jag vill helst avsluta mitt abonomang och vill inte ha det nästa månad, men det går inte. Jag vet inte ens om de kommer dra pengar nästa månad. Jag är sååååå förvirrad och kan inte hitta någon kundservice någonstans alls. Snälla hjälp mig, så jag kan komma ut från det här och avsluta avtalet med vimla permanent. Jag fick också en brev idag om kreditupplysning, och jag har ingen anning vad det innebär men har något med vimla att göra. Jag vet inte om det är en bra eller dålig sak. Jag vet inte vem eller vart jag ska vända mig till. SNÄLLA NÅGON HJÄLP!!!!!! 


3 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

Ladda ner Vimla-appen och logga in där. Under inställningar du så du kan trycka “Avsluta abonnemang”.

På måndag när kundtjänst är öppen igen så kontaktar du vimla där och snackar med de så kan ni säkert lösa det.

Chatten hittar du här, kundtjänst är öppet mellan 9-16 https://vimla.se/chatt

Hej

tack för tipsen, men tyvär så har jag försöka det innan. Men det Finns inga sådant Knapp som står “ avsluta abonomang” bara att jag måste ha en aktiv sim kort

Användarnivå 4
Emblem +1

Hej

tack för tipsen, men tyvär så har jag försöka det innan. Men det Finns inga sådant Knapp som står “ avsluta abonomang” bara att jag måste ha en aktiv sim kort


Tråkigt att höra! Då är det nog bäst du kontaktar Vimla på måndag kl 9 i deras chatt så du får prata med de direkt, tyvärr har de bara chatt och e-post kommunikation.

Svara