Fel GB/Månad

  • 21 februari 2020
  • 7 svar
  • 8 visningar

Jag har 10 gb abonnemanget men får bara 8 gb. Så jag bytte till 25gb abonnemanget men då står det bara att jag ska få 18 gb i månaden. Fixa tack!


7 svar

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Olof-Westerlund,

Jag har bett våra tekniker undersöka varför det inte visar rätt datamängd på ditt abonnemang. Det kommer att fixas inom kort och jag meddelar när det visas rätt datamängd i Mitt Vimla.

Varför är det inte fixat? @Vimla_Felix

@Vimla_Felix

Jag väntar fortfarande på svar...

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Olof-Westerlund,

Jag beklagar att du har väntat länge på ett svar. Jag har tagit saken up med våra tekniker som har berättat att det kommer att rättas vid månadskiftet.

@Vimla_Felix

Nu är det ny månad men det står fortfarande 18gb

Användarnivå 5
Emblem +6

Hej @Olof-Westerlund,

Jag beklagar att det har pågått så länge. Jag har bett våra tekniker att priotiera detta högst på listan idag så det kommera tt lösa sig under dagen. Jag har också lagt på den extra datan du saknade för februari och mars i din surfpott, utan extra kostnad.

Har inte hjälpt alls, får fortfarande bara 18gb i månaden

Svara