Fråga

får inget svar av supporten

  • 16 oktober 2020
  • 1 svar
  • 14 visningar

Mitt internet funkar inte. Allt funkade klockrent fram tills i onsdags, sen idag när jag skulle ut så funkar det inte. Det visar ett h och några streck som ikon

 

Vad har hänt? Har startat om och kollar alla inställningar 


1 svar

Användarnivå 5
Emblem +28

Hej @Ajjoxx,

Då tror jag din telefon har lite fel inställningar!
 

Du kan börja med att:

- Starta om din telefon utan SIM-kortet isatt

- Dubbelkolla så att mobildata är aktivt i telefonen, är det redan igång stänger du av och sätter på det igen

- Kika in på Vimla.se/apn och dubbelkolla så att dina internet- och MMS-inställningar stämmer
 

Fungerar det fortfarande inte efter du följt ovan vill jag att du skickar bilder på dina inställningar till hej@vimla.se eller i chatten på vimla.se/kontakt (öppet vardagar 9-16) så får du vidare hjälp av en supportexpert.

Svara