Plötsligt får ja meddelande: ej registrerad på nätverket. Vad är detta. Har aldrig upplevt detta tidigare, varit kund flera år.
Måste man byta Sim kort? Detta gäller min hustrus telefon också, så nu är vi utan telefon helt.
Mvh
Per
Plötsligt får ja meddelande: ej registrerad på nätverket. Vad är detta. Har aldrig upplevt detta tidigare, varit kund flera år.
Måste man byta Sim kort? Detta gäller min hustrus telefon också, så nu är vi utan telefon helt.
Mvh
Per
Jag upplevde nyss ett liknande problem, där telefonen efter en omstart inte längre ville koppla upp mot nätverket.
Telenor verkar ha någon störning på sitt nät just nu, så förhoppningsvis så försvinner problemen sen: https://www.telenor.se/kundservice/driftinformation/
Inte i Skåne enligt kartan. Så det är nått annat om de inte mörkar Vimla kunder
Mvh
Per
Fungerar inte i Skåne heller . Men enligt kartan skall det ju bara vara problem runt Hisdingen
Hej
Vi har för närvarande en driftstörning som gjort att vissa tappar anslutning från nätet. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta! Din telefon kommer återansluta sig till nätverket men vi rekommenderar att du regelbundet försöker starta om din mobil.
Du kan hålla dig uppdaterad här: status.vimla.se
Allt fungerar nu igen.
Mvh
Per
Det händer ibland! Skriv din mailadress så skickar vi dig en länk där du kan återställa ditt lösenord.