Data 24h

  • 23 January 2022
  • 2 svar
  • 68 visningar

Hej vimla, köpte 24h obegränsad surf. Stod i mess från 555 att det skulle räcka till 16.30 söndag. Tog slut redan 11.30


2 svar

Hej vimla, köpte 24h obegränsad surf. Stod i mess från 555 att det skulle räcka till 16.30 söndag. Tog slut redan 11.30

Ja när det händer sånt, utanför kontorstid, då kan man inte få nån hjälp. Så är det oftast på billighetsabonnemang. Hade man istället valt ett vanligt Telenorabonnemang hade man kunnat ringa kundtjänsten och kanske fått hjälp direkt. Men med Telenors Vimlaabonnemang finns ju inte den möjligheten alls.

Prova och kontakta Vimlas support under kontorstid en vanlig vardag, så kan de säkert kompensera dig på nåt sätt.

Användarnivå 4
Emblem +52

Hejsan @Elisabeth Blomberg!
Så ska det självklart inte vara!

Vi vill gärna ta en koll på vad som kan ha skett och varför. 
Du hittar supporten här:
Mail: hej@vimla.se
Chatt: vimla.se/chatt (vardagar mellan 9-16).

Svara