Det är oerhört trist att ni helt slutat svara eller ens bemöta trådar som tar upp ämnena nedan.
Efter att i flera år ha skjutit på deadlines för efterfrågade funktioner började ni under 2020 bemöta alla typer av frågor om efterfrågade funktioner med att migrationen till Vimla 2.0 var tvungen att bli klar först.
Denna blev klar i november 2020, och det har snart gått ett halvår sedan dess. Under denna tid har vi kunder inte fått en enda konkret statusuppdatering hur ert arbete går, eller vad vi kan förvänta oss för tidsplaner.
Uppmanar er därför nu att ge oss konkret status på en enda av den långa listan av funktioner ni utlovat eller tagit bort och sedan utlovat igen. En enda.
- e-faktura
- e-SIM
- extra-SIM
- VoLTE
- VoWiFi
- Fler abonnemang på samma konto
- HD Voice
Vi har frågat och frågat, fått besked på besked, deadline på deadline, men ni har ändå inte lyckats leverera en enda av dessa funktioner på flera år. Istället har ni lyckats ta bort t.ex. HD Voice i samband med bytet till 2.0…
Er kommunikation och ert bemötande av betalande kunder som eftersökt info lämnar väldigt mycket att önska, men det är dags att ni tydliggör vad som gäller.
Befintliga och potentiella kunder förtjänar att veta om ert budskap är att de som är i behov av någon av dessa funktioner bör säga upp eller avstå från att teckna abonnemang hos er. Om ni struntar i att bemöta även detta inlägg framgår det ganska tydligt vad ni har för syn på era kunder.